Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




Malang Tak Berbau :(
Sunday 24 March 2013 , 4:45 pm , 0 comments
Assalamualaikum!!!

Weh koraaaaaaaaaaaaaaaaanggg!! Haaaa. Nampak kerinduan aku dekat situ xD Hihihi. Aku rindu gila dengan blog aku ni. Korang tak rindu ke cerita aku? Ohh okay fine tak rindu takpe :/ 

Actually, entry aku harini nak cerita kan pasal member aku sorang ni. Yang mana? Alaaa yang Dila tu laa. Haha. Dekat tweet aku selalu tweet dengan dia jee. Haa. Semalam kitorang keluar kl ramai ramai lah en dengan member member yang lain. Lepastu, pagi tadi Dila call aku. Dalam pukul 6 lebih lah macam tu. Aku angkat call dia then, aku dengar suara Dila lain tau! Pastu, dia terus bagi tahu yang dia ada dekat Hospital Selayang. Aku terkejut ah. Betul ke dia accident en? Dila kata ah betul.. Dia accident dengan bf dia. Kesian gila ah. Aku dengar Dila cerita tu nak menangis siot. Risau gilaa aku dekat dia. *kata member mestilah sayang member enn* Nak tengok gambar dia? Jap!

*SEBELUM*
*SELEPAS*

Haaa tengok dua gambar yang dekat atas ni. Mula mula happy je dia hangout dengan kitorang enn. Last last, pagi tadi memang malang tak berbau lah. Nasib malang yang dia hadapi harini dan alhamduliillah dia masih bernyawa lagi. Allah masih bagi dia peluang untuk terus hidup. Aku cakap dengan dia "semalam elokk je baju suci bersih xD Sekarang? Hancurnyaaaaaa hatimuuuuuuu~" Dia terus mengamuk! Hahahaha. Sedihhhh je dah lah baju tu dia beli sendiri. Dan aku hanya temankan saja. Sedihh nya tengok member aku ni. Huhuhu. Aku harap kau cepat sembuh ya geng! Kalau tak sembuh pun kau bukan kisah ye dokk? Boleh bantai gelak gelak lagi kau :3 Sengal~ k lah sampai sini je cerita. Babai :*

Terima Kasih Sudi Membaca Dan Mengusha

Older >> | Newer >>