Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




Happy Bersama 2 Orang Tersayang ^^
Wednesday 26 December 2012 , 2:16 pm , 0 comments
Assalamualaikum !!!

Hello everybodyyyyyyyyyyyy!! Haa nampak tuu aku excited lebih :3 Hahaha. Sudah berbulan bulan aku tak berblogger kan? Actually, banyak benda yang aku nak cerita sebelum ni. Tapi, dah TER-MALAS pulak en :P Serious doh! Aku sekarang dah malas nak menghadap laptop. Ni pun sebab aku dah rajin nak blogger kann  So sooooo.. Korang sihat tak? Yeahh! Kita GENG ^^ Semua sihat alhamdulillah ye. Bagus bagus.. Ni haa orang kata sekarang musim hujan. And ibu aku kata hujan ni sampai bulan 3 tahun depan. Betul ke? :O Wuuu~ Banyak kan lah berdoa okayy. Supaya segala yang dirancang semuanya berjalan dengan lancar 

Okay! Berbalik ke TITLE kita pada hari ini okay. Erm ermmm. Macam mana eh nak start? Haa semalam kan :D Aku kan :D Heheheheheh. Semalam aku jumpa MY SUPERDUPERBOY  Apa? Korang tanya sape? OF CORES laa Apit Town tuu :33 Apa lah korang lagi mau tanya sape. Hati aku tetap dekat dia sorang je. Kihkihkih. Konon nya semalam nak jumpa awal. Tapi, malam Isnin tuu bergayut sampai pukul 4 PAGI. Haha. Apa pon tak boleh la -,- Bangun bangun je aku terus cari ibu ayah aku. Tengok diorang tak ada -,- Time tu dah pukul 2 petang. Aku terus lah call Apit rupanya dia pon tidur lagi. Haa elok laa tu sama sama bangun lambat kann. Hehh 

*Ibu Ayah balik aku terus turun bawah tanya ibu aku*

Aku: Boleh tak ibu Nely nak keluar harini?
Ibu kata: Haa ye lah ye lah. Nak keluar pi mana? Balik pukul berapa? 
Aku: *tersenyum dalam hati* Ermm. Pergi Wangsa Walk jee. Balik?? Entah..
Ibu: *pandang aku* Balik pukul 6 petang k.
Aku: *tengok jam* Err ibuuu! Sekarang dah nak pukul 3 petang. Nely nak tengok wayang tu pun tak tahu dapat pukul berapa :/
Ibu: Habistu nak balik pukul 10 malam? *suara marah* 
Aku: *dengan slamber* Kalau boleh macam tu lah. HAHA!!
Ibu: Dah! Balik pukul 6 petang juga. Paling lambat pukul 7. Okay?
Aku: Ermm. Haa ye lah ibu. Boleh laa daripada tak dapat keluar langsung.
Ibu: Tahu pun. Dah pergi siap cepad pukul berapa dah ni.
Aku: BAIK BOSHHH! *tabik spring*

Aku terus pi mandi. Habis mandi tuu aku call Apit. Nahh dia dah dalam perjalanan dah pun dekat atas motor -,- Dia suruh aku siap cepad. Ecehh tahu lah ghinduu aku en. Haha. Aku bersiap siap dengan mengukir satu senyuman. Ye laa sape tak happy nak jumpa orang tersayang oii  Dah siap semua ibu ayah aku hantar sampai Wangsa Walk. Tapi, dalam kereta tu macam biasa lah kena bebel duluu bagai. Dah sampai betul betul depan Wangsa Walk barulah diorang diam :3 Aku dalam kepala otak dah tak dengar apa ayah aku cakap. Yang aku pikir nak jumpa Apit ! Nak jumpa Apit ! Selalunya nak jumpa Apit aku cool je -,- Entah semalam macam bangang pulak jantung aku dupdap dupdap. Apahal lah en 

Aku terus berjalan dekat parking motor. Tengok dari jauh dah nampak Apit aku tuu  Awww! Terus senyum lebar aku bila nampak dia time tu. Aku dah usha jam. Takut lambat pulak. Wangsa Walk pun tak nak kalah ramai orang -,- Ohh maklum laa semalam kan cuti hari krismas katanya  Nak tengok cerita jackie chan full pulak. Tengok Hobbit pun FULL ! Erhh. Last last tengok cerita kartun apa benda entah tajuk dia. Menyakai. Sumpah bosan tengok cerita kartun tuu -,- Habis tengok wayang, aku ajak karaoke. Dia terus kata "ee tak nak ah!! Aku tak suka dohh karok!!" Sat gi aku terus gelak ah sebab dia cakap tuu mintak tapak kaki aku sebenarnya  Aku tarik dia pergi karaoke nahhh -,- RAMAI GILAA! Fundekkk betul. Last last dia kata "jom ah pergi makan. Ramai ni b. Karaoke boleh bila bila. Tunggu ada Dila ke baru best!" Aku pikir dan bersetuju lah dengan cadangan dia tuu. Aku bawa dia makan foodcourt jee. Haha 

Habis makan aku ajak dia makan Tutti Frutti. Mula mula dia dah cakap dengan aku dia tak nak! Aku degil jugak aku pakse dia makan Tutti Frutti. Sape belanja? Hahah of cores laa dia yang belanja. Ingat aku nak belanja dia. Tapi, dia nak belanja aku. Haa takpe lah. REZEKI JANGAN DI TOLAK! ^^ Hahahaha. Kitorang beli satu je just share. Sharing is Caring meyh ! Heee ♥ Nak tahu tak dah duduk tu kan? :3 Hahaha sumpah Apit bengong gilaa! Aku makan lah dulu Tutti Frutti tuu. Pastu tak lama tuu dia yang habiskan dohh xD HAHAHA! Mula mula poyo kata tak nak tak nak. Tengok? Habis juga dia makan. Al maklum laa katanya baru FIRST TIME makan Tutti Frutti  Aku faham laa lagipun aku memang dah fullteng dalam perut. Pehh makan nasi ayam memang tak nak kalah pulak pedas dia -,- Pohh keyyy markkkkkk betul! Apit dah gelak kan aku je time dekat foodcourt tadi. Siot!!

Tak lama kemudian Dila call aku. Dia suruh aku datang lepak dekat tempat kerja dia. Kitorang pun pergilah menuju ke tempat kerja Dila tuu  Lepak dekat parking! Tak boleh blah xD Parking pun parking lah. Cehh Dila dah maju pulakk bawak kereta. Bhahahaha!! Macam siot jee bangga depan aku >.< Dengan baju kerja dia tuu. Sweater hitam dia. Apak ah!! Sumpah tak boleh blah xD Aku kalau dah dapat jumpa Dila memang gelak aku tak kan cover lagi lah. Depan Apit pergi mampos aku lek jee gelak macam kuntilanak xD Haha. Apit pun dah biasa dengan aku. Dah berapa lama pulak kenal enn. Time tu semua karau gilaa lah. Dah tak pikir orang yang lalu lalang dekat situ. Slamber jee macam parking tu parking kitorang bertiga 

Balik macam biasalah. Apit lah hantar aku sampai rumah  Tapi, kali ni terpaksa tak pakai helmet. Sebab dia tak bawak helmet. Memang tak rancang pun dia nak hantar aku balik. Slamber je lah redah tak pakai helmet -,- Nasib tak ada polis. Dah sampai rumah aku tuu. Hmm. Situasi paling menyedihkan lah. Turun dari motor, aku salam dia semua. Huwaaaa nak nangis pulak :'( Hmm. Rinduuu nya lah aku dekat mereka berdua ni :'( Maybe, lepasni aku selalu jumpa Dila *dah kata pon satu sekolah satu kelas pulak tu* Tapi, mesti aku dah tak jumpa Apit lagi. Ye lah. Dia pun dah nak start belajar. Erm ermm :'( Sedihh nyaa. Harap aku kekal lah dengan Apit ni sampai akhir nafas aku :') Dah macam macam dugaan kitorang hadapi. Memang orang kata break couple break couple better tak payah couple kan? Tapi, korang tak tahu perasaan yang ada dalam hati aku dengan Apit ni. Kalau kitorang ada jodoh, Insyaallah kitorang bersama jugak 

Memang betul jodoh di tangan Allah. Tapi, tak salah kalau kita hanya merancang. Sama ada jodoh atau pun tak ada. Kita pasrah lah. Harap korang di luar sana faham lah antara kitorang berdua ni. Tolong lah jangan ada yang hasat dengki ataupun ada niat nak pecah belahkan hubungan kitorang. Sumpah doh aku sayang gila dekat Apit ni  Dia firstlove aku! And memang susah lah aku nak lupakan dia. Even, kitorang selalu break , gaduh semua. Hati dan perasaan ni tak pernah pudar *pehh ayat akuu* Tapi, betul oh. Kitorang break macam mana sekalipun. Still contact walaupun sekejap sekejap. Aku nak pesan satu lah. Jangan hancurkan kebahagiaan orang kalau korang nak hidup korang bahagia. Sebab benda ni akan berputar balik tauu. Korang hancurkan orang lain, satu masa nanti orang lain yang akan hancurkan korang pulak. Ingat tuu! Haa k lah aku ni terover pulak -,- Dah panjang lebar aku bercerita. Hahaha. Kesian korang. k lah boii 

 KAMI BUDDYZ ! TAK KAN TERPISAH ! 

To Apit: Biyyyyy!!! Aku sayang kau bodoh! Haha. Thanks sebab dah belanja aku semalam. Patutnya aku yang ajak keluar aku lah yang belanja kan. Ni kau pulak :P *ecehh aku ni macam tak biasa je* Haha! Saje nak menggedik semalam  Comel jee kau rambut pendek. Ni nak rambut panjang sumpah serabai babuntutt doh -,- Nanti pergi Penang kan? Haa jangan nak gatal gatal dekat sana!! Kau niat nak curang dengan aku memang alamatnya ke kubur lah kau ye sayang ;) Haha. ILOVEYOUSOMUCH BIY! 

Terima Kasih Sudi Membaca Dan Mengusha

Older >> | Newer >>