Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




Now I'm So LONELY ;(
Tuesday 27 November 2012 , 3:52 am , 0 comments
Assalamualaikum !!!

Hey korang. Hmm :( Actually, aku tak tahu nak story apa. Sebab hmm. Entah lah. Bosan lah hidup aku sekarang. Aku banyak sunyi jee :/ Tak ada sape nak teman aku macam selalu. Kalau ada pon, just member member jee. Itu pon aku layan dalam group Garldson Family.*sape nak join group tuu boleh lah click dekat nama tuu* Kalau tak ada group ni, memang bosan gila lah. On FB usha notification. Tunggu orang IM. Kalau tak ada, aku off terus then tidur. Itu je lah life aku sekarang. Handphone? Hampehh aku nak pegang macam dulu 24 jam. Aku letak jee dalam bilik atas meja makeup. Kalau ada bunyi memang tak lah aku nak angkat. Lagi lagi mesej. Selalu maxis jee yang mesej aku. Sebab tu aku malas nak buka kalau ada mesej.

Haihh. Bosan bosan! Tiba tiba aku rindu pulak nak sekolah. Nak berhadapan dengan masalah di sekolah :3 Hahaha. Pelik kan? Orang lain lagi tak nak ada apa apa masalah. Aku lagi nak mintak. Erm. Bagi aku lagi seronok laa time sekolah sebab macam macam aku boleh buad. Time cuti ni apa je aku boleh buad? Duduk rumah! Duduk rumah! Tak boleh keluar!! Bosan gilaaaaaaa! Kalau keluar pon, terhegeh hegeh jugak lah cari partner -.- 

Haritu ada sekali jee aku keluar tak ada partner! Sumpah pishang gilaaaa oh :'( Nak ajak Dila, dia kerja pulak. Mana ada cuti. Wyen? Dia lagi laa. Susah nak dapat keluar. So, aku duduk sorang sorang dekat Bowling Wangsa Walk Mall. Dah macam apa entah aku time tu. Usha usha orang, duduk minum. Nampak pulak orang sweet sweet couple tu. Grr! Jealousss nyaaaaaaa :'( Kesian aku tak ada macam diorang. Haihh nasib nasib.

Semalam, aku keluar dengan kakak aku and member dia. Biasalah kalau kakak aku dah ajak aku keluar confirm aku on je. Masalahnya keluar pergi tengok movie dekat Pavilion! Malam pulak tuu. Memang pishang laa aku. Slamber enn gerak Pavi pakai t-shirt belang biru lengan panjang + seluar jeans + tudung + sliper :3 Hahaha. Orang semua pandang. Ah! Aku apa kesah? Pergi mati sana laa. Bukan aku kacau diorang pon. 

Beli tiket movie Taken 2 -.- Cerita tuu aku dah tengokkkkkkk!!! Dengan EX (Apit Town) aku pulak tuu. Haishh. Memang aku duduk dalam movie tuu rasa rindu gilaa dekat Apit. Teringat time cerita tu mula, aku kacau kacau dia sampai dia kata "diam lah jap. Orang nak tengok cerita ni. Duduk diam la" Haha. Rindu rindu rinduuuu :'( Sit sebelah aku kosong. Memang aku buad tempat tuu port aku tidur laa :3 Benda dah tengok cerita tu bosan laa. Aku pon slamber tidur time tuu. Nasib baik tak berdengkur :3 Kalau tak malu akuu.

Bangun bangun jee ahhh. Sedap gilaa aku tidur. Dah lah sejuk. Kakak aku dengan member dia khusyuk tengok cerita tuu. Apa lah. Aku dekat situ dah pishang gila bahbiyyy. Hanya mampu bersabar jee. Aku pon tengok lah cerita tu lagi. Sebab tak habis lagi enn. Time aku tengok dekat screen movie tuu. Aku mana paham kan cerita tuu. Fikiran aku melayang teringatkan EX (Apit Town). Lailailai~ Kenapa aku rindukan kau? Aisehh men. Susah betul nak lupakan kau ni kan? Haish. Haa k lah. Aku ni pon dah pishang tak tahu nak cakap apa. Mata pon dah rabak tapi, aku tak nak tidur lagi sebenarnya. Hehehe. Korang senang senang baca lah lagi entry aku dekat blog sini eh. Boii~ Sweetdream guys :* Muuaahhh !

Terima Kasih Sudi Membaca Dan Mengusha

Older >> | Newer >>