Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




Miss ALL My Friends :')
Sunday 18 November 2012 , 5:28 pm , 0 comments
Assalamualaikum !!!

Hey everybody  Hari ni adalah hari yang aku bangun tersangatlah lambat k. Hahaha. Aku Bangun nak tahu pukul berapa? Haa cepad teka :D Tick tock tick tock tetttt.. k masa dah habis. Aku bangun pukul 4 petang tadi ^^ Haha. Lambat tak lambat tak? Lambat gila kan? Hihihi tahu tuu. Apa? Anak dara tak elok bangun lambat? Mak aku pon tak bising kau nak bising pehal enn? :3 Huhu 

k actually, aku tak tahu nak kata apa. Aku just nak bg tahu kawan kawan aku. Aku rinduuuuuuuu korang sangat sangat oh  Cuti sekolah ni korang sibukkkkk je. Yang kerja tu baguih ler. Tu tuu yang tak buad apa apa tuu. Yang tahu weng sana weng sini. Hehh :3 Kang kalau dah kena tettt. Haa menyesal korang pulak nanti. Baik duduk je rumah diam diam macam aku :P Kan baguihh (Y) Hahaha 

Alaaa. Alaaa. Aku dah tak ada idea nak berkata kata ni. Dah rindu sangat ni dekat korang  Aku asyik usha jee gambar yang sama tauu. Aku bukan lupa korang. Korang je selalu lupa aku. Sedihh ;( Nanti korang free, calling calling laa. Jangan dok sombong pulak eh. Haha. kk jom usha gambar yang aku baru curi tadi :3 

 Haa ni laa Dila a.k.a Ardila Lielala 
Dia ni member aku yang sentiasa ada dengan aku bila susah dan senang :) 
Dulu aku selalu habis topup dekat dia ni laa.  Bergayut dengan dia kalau tak lama memang tak sah.
Ada jee benda yang nak di ceritakan :3 Dia ni best ah rapat dengan dia.
Dia faham orang tapi kengkadang tuu nak je hentak muka dia ni.
Sebab suka nak ikut kepala otak dia jee. Cakap orang nak membantah je kerja.
Hahaha. Tapi, ternyata dia ni memang manja lah walau sekasar dia pon. 
Mengalir airmata beb time first day kerja xD HAHAHA!
Dia kata dia kelaparan dekat tempat kerja. Terpaksa berlakon puasa depan kawan kerja dia.
Mengadu habiss dia dekat aku. Kesian jee aku tengok dia. 
Sebagai member sanggup laa datang tempat kerja dia hantar makanan. Haha.
Terus happy dia ^^ Balik kerja dia terus mesej aku thanks sume. Alahai Dila. Hal kecik meyh 
 Haaa ni pulak member aku jugak yang kepala otak masuk air xD
Nama dia Maszwin  Kitorang panggil dia Wyen jee. Senang ~~
Haha. Dia ni macam lahabau tauu perangai. Sampai dia punya gila habis ah.
Semua benda boleh buad kitorang gelak. Selalunya, dalam kelas aku, Dila & Wyen 
Kitorang bertiga mesti ada bersama bila dekat sekolah. Kalau kena apa apa,
memang tak sah lah kalau bukan kitorang bertiga. Lagi lagi pelajar yang selalu borak time cikgu ajar.
Haa tu memang hobi kitorang ah. Kalau dah cikgu yang kitorang detect memBOSANkan! 
Memang kitorang buad hal lah :3 Best laa lepak dengan dua orang member aku ni.
 Jom usha gambar bawah ni pulak 
 Haa. Korang tahu kenapa aku suruh korang usha gambar ni?
Gambar ni lah kenangan last day kitorang dekat sekolah. Haha.
Macam bodoh kan? Time ni kitorang semua masuk air.
Apa tak nya, korang usha lah motor yang berbentuk basikal tuu.
Tak ke kelakar? Haha! Mula mula Wyen laa yang kasi idea nak menganjing benda alah ni.
Tu yang mcm tu rupanya dalam gambar :3 Kuat menganjing si Wyen tuu.
Memang RINDU GILA !!! *cehh macam tak jumpa lagi je tahun depan*
Alaa memang lah benda sekarang ni tengah rindu gilaa dekat diorang 
Dah lama rasanya tak lepak sesama. Kalau tak, selalu karaoke lepas balik sekolah.
Sekarang dah tak dah. Semua busy buad hal sendiri. Contact pon mcm mcm tu je lerr. Hmm :/
 Okayy. Korang nampak tak dua orang kakak PANAS dekat atas ni?
k. Biar aku bg tahuu. Yang gambar sorang tuu nama dia Lynda a.k.a Lynda Avelyn's 
Dan yang sebelah Lynda tu pulak tinggi tinggi lampai tuu nama dia Madi a.k.a Anna Vanz 
Diorang berdua ni memang tersangatlah PANAS k.
Tapi, sekarang diorang ni dah bertukar wengweng pulak. Sejak bila pon aku tak tahu.
Huhu. k rindu nak lepak sesama macam duluu 
 Ini Farra a.k.a Farra Evans II. Nampak tak tuu sebelah dia tuu. Haa tu aku :3
Dulu Farra ni time dekat sekolah selalu jugak lah lepak sama sama en.
Sekarang dia dah jarang sekolah. Tu lah dah lama tak tangkap gambar sama.
Rindu di situu~ Harap tahun depan kau datang sekolah lah yee lepak sama sama lagi :D 
 *next!!* k ni pulak Aisyah a.k.a Eysha Eva 
Dia ni COMEL tauu. Nampak tak muka dia macam panda kan?
Ouch! Panda kan comel? Haa mcm dia lerrr.
Dia ni lepak dengan dia lagi gila! Mengalahkan orang sakit mental.
Haha ada jee benda dia nak kutuk orang :3 Asal jalan jee.
Nanti dia cakap "apa tuuu? Nelly apa tuuu" Hahhaha! Tak boleh blah.
Bengong bangang jee perangai. Woi chaa! Bila nak pergi cc? Hahaha. Nanti halo halo :P 
 Yeshhh ! Ni nama nya Munira a.k.a Eysha Hardson  Haha.
Dia ni aku tak berapa nak rapat. Tapi, di sebabkan kitorang satu sekolah.
So, lepak jugak lah sama sama. Sekarang , dia dah tak sekolah. Kalau nak jumpa pon,
jumpa dia dekat luar. Dia tak sekolah ada lah sebab sebab dia.
Mulut dia ni boleh tahan jugak tauu tapi, sebenarnya dia ni baik. Dia okay jee layan~~
Hahaha. Kalau aku online, selalu jugak dia tegur aku. Huhu. Ingat jugak dia dekat kawan2 dia 
*sorry girls ! Aku dah curi gambar korang tanpa izin. Sorry k.*
Diorang semua ni adalah member satu sekolah. That's why kitorang jadi member ^^
Kalau aku tak sekolah SMK Seri Keramat tuu. Tak ada lah aku kenal diorang yang THE BEST ni.
And last word can I say. I MISS YOU ALL DAMN MUCH !!! ♥.Byee~

Terima Kasih Sudi Membaca Dan Mengusha

Older >> | Newer >>