Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




SASAU xD
Saturday 8 September 2012 , 6:47 pm , 0 comments
Assalamualaikum !!!

Heyy semuaaaaaaaaaa ^_____^ Fuhh ! Dah berhabuk betul blog aku ni . Sudah sekian lama aku tak bukak blog aku cerita dekat post ni kan . So , sekarang ni aku nak ceritakan pasal perangai aku bila dah terlampau gila sangat . Act , member aku yang bagi tau perangai aku bila stress or bosan mesti buad perangai pelik dalam diam sampai boleh buad orang menyirap *kadang-kadang* and buad orang gelak . Haha ! Apa lah . 

Pagi tadi , aku bangun awal sebab member aku Dila ajak teman dia pergi Orange Wangsa Maju . So , pukul 7.30 pagi aku call dia tanya jadi ke tak . Pastu , dia kata gerak pukul 8.30 oh okayy so , aku pon tidur balik . Tahu tahu jee Dila call aku baru bangun . Dalam pukul 9 lebih barulah aku keluar dari rumah and then , tunggu bas pergh tak nak kalah lama nya . Aku tunggu punya tunggu sambil makan cekodok pisang en . Haha akhirnya bas sampai juga . Dalam perjalanan tuu , aku text member aku lagi sorang Wyen . Aku tanya dia dekat mana then , dia kata dekat taman oh okayyy aku pon cakap dengan dia suruh lepak situ jap . Aku nak main cc dulu . Then , dalam pukul 11 lebih tuu terus gerak taman jumpa member aku Wyen and Boyfiee kesayangan dia tuu .

Lepak lepak dan lepak . Aku dah mula bosan then , aku cakap dengan Wyen suruh tangkap gambar semua en . Dah puas tuu , aku pon tengah leka buad muka sorang sorang . Wyen pon kata nak rakam . Aku ON je ah en . Hahahaha . Dah buad tuu , semua gelak -.- Malu jee aku buad perangai bangang depan boyfiee dia nasib laa boyfiee dia jenis slamber jee . Hahaha . Jom tengok video and gambar aku sekali k xD Harap Korang Semua Enjoy :) Boiii ~



Terima Kasih Sudi Membaca Dan Mengusha


Older >> | Newer >>