Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




Meet All Friends :D
Sunday 30 September 2012 , 12:36 am , 0 comments
Assalamualaikum !!!

Heyy korang ^^ Sihat tak ni? Oh alhamdulillah. Bagus lah kalau korang sihat. Yang mana tak sihat tuu pergi makan ubat!! Jangan mengada nak biarkan badan awak awak tu sakit! Tauu!! Hehh. Btw, Nak cerita ni. Lalalala. Pagi Tadi kann aku kann.. Keluar KL.. Wuuuuu  *okay aku bukan budak hot* Tujuan aku keluar harini untuk jumpa semua kawan aku, kenalan aku, and kawan lama aku. Hehehe. Aku memang tersangat happy lah kan dapat jumpa diorang semua 

Firstly, aku memang dah deal nak keluar harini dari last week lagi. *semangat tak? xD* Hahaha. Tu laa pasal semalam aku ajak semua dalam contact aku keluar harini. Last last yang keluar hanya beberapa orang saje. *sedih* Tapi, takpe. Dengan ada nya mereka mereka tadi, aku dah cukup happy gilosss :D Hee 

Okay okayy. Aku nak cerita lah ni. Haa cepad amek kopok ke kerepek ke apa. Biar makan sambil baca cerita aku ni :D Ehemm! Ada lah sorang member aku ni nama dia Lenny *haa lebih kurang je kan dengan panggilan nama aku 'Nelly'* Hewheww  Dia ni memang sanggup gila ah kann bangun awal pagi semata mata nak jumpa aku awal awal. Sebab, aku ada cakap dengan dia semalam. Gerak awal takut tak dapat lepak lelama lagipon, aku sesorang pagi tadi. So, dia pon datang awal jugak pagi tadi dalam pukul 11 lebih dia dah sampai dekat Pavi. Wuuu ♥ *terima kasih sayangs* 

Then, aku dah jumpa dia semua dekat port tangga Pavi tu en. Tetibe , jumpa pulak si Mohd Redzuan ni haa :3 Dia ni memang dari dulu lagi aku nak jumpa dia. Sebab dia sembang memang kuat habisss ah. Bengang je aku -.- Hahaha. Last last dapat jugak aku jumpa dia  Dah borak2 kejap dekat situ, si Lenny ajak pergi makan foodcourt dekat Sungei Wang. So, gerak lah sekali sampai sekerat jalan si Redzuan tuu masuk kedai ZARA. Aku and Lenny teruskan perjalanan ke foodcourt Sungei Wang.

Dah sampai foodcourt, terus pilih tempat duduk en. Then, order lah air and makanan. Aku ingat tak nak makan. Tapi, Lenny dah lapar en aku pon teman lah dia makan sekali. Aku order maggie goreng. Aku pikir kan maggie tu mcm biasa yang aku makan. Last last , satu pinggan tu penuh sudah :O Sumpah banyak gilaaa! Orang meniaga tuu macam perli aku jee. Tahulah aku ni kurus en. Siot je kasi banyak  Tak lama tuu si abang abang Lenny datang Ewan Saje & Shahrul Naim. Yang aku pulak makan tak sampai separuh, terus kenyang sendawa tak nak kalah :3 Lenny lah tolong habiskan. Itu pon ada tinggal sisa siked. Kihkihkih. 

Dah habis semua, gerak jumpa Alyn , Erah & Eeka pulakk. Seriously! Aku rindu gilaaa dekat mereka bertiga ni. Tak tahu lah kenapa. Rindu gila ah!  Tapi, kitorang jumpa sekejap jee. Sebab aku kena gerak pergi TS pulak jumpa member sekolah lama aku duluu. Nama dia Syairah. Dia ni pon dulu sekepala dengan aku time zaman asrama dulu en. Hahaha. Tapi, dulu dia kureng rapat dengan aku sebab dia ada member sendiri. So, aku tak ada hal lah kan :D Okay jee. Bila dia susah, aku jadi tempat luahan hati dia sampai lah sekarang. Dia baik memang baik. Dia paham aku dalam masa yang sama dia ni pon mcm haremm jugak kengkadang. Tadi, dia memang happy gila lah sampai dia kata dia macam tak percaya yang aku ada depan mata dia sendiri. Alololo. Sweet gilooss ayat >.<

Dah jumpa semua, kitorang masuk lah bowling kejap sejuk kan badan je sebenarnya. Pastu, gerak naik tingkat snooker tu en. Kitorang boleh menapak dekat hujung pusat hiburan tuu. Fuhh! Buad slamber jee duduk bawah en. Hahaha. Siap bersila lagi tuu. Lepak lepak punya lepak. Aku ingat nak gerak balik awal. Tetibe, ada kenalan FB aku nak jumpa pulak nama dia Eddy Cruz

So, lepak lah dulu en sampai pukul 4.30. Last last Eddy call tanya dekat mana. Aku suruh lah dia pergi area snooker tuu. Then, dia tanya aku lagi dekat mana. Aku terus tanya dia pakai baju colour apa. Dia kata kelabu  Nahhh. Aku dah nampak dia dekat hujunggg tuu dengan sorang awek cun melecun. Ingat kan gf dia rupanya adik angkat dia daaa~ Lawa dohh. Nama dia Nur Shafiqah. Form 4 baru. Memang sepanjang tuu jalan dengan diorang kann, bersembang tak berhenti lagi lagi si Eddy tuu. Ada jee benda dia nak tanya dekat Lenny xD Hahaha. 

Agak agak dah lama tuu tengok jam pon dah pukul 5 lebih en. Aku cakap dengan Lenny nak gerak balik. Then, kitorang gerak lah menuju ke Sungei Wang then Pavi  Sampai Pavi en, boleh pulak budak budak hot menapak dekat dalam and luar pintu Pavi. Sumpah ramai gilaaa -.- Pening kepala aku sesak dengan budak budak hot. Btw, aku dapat jumpa dengan Amirul Gypsy. Hehehe. Kitorang just member jee. Aku ingatkan dia ni tinggi lah sangat. Usha usha, lahhh pendek je ponn. Tapi, still tinggi daripada aku lah. Hahaha :P

Okayy! Bila semua orang aku dah jumpa, jam pon menunjuk kan pukul 6. Aku pon salam lah Lenny then, balik sesorang dari Pavi sampai Klcc. Kaki aku serious dah kejang gila and melecet pulak tuu. Aduhai. Sabar je lah. So, akhir kata. Terima kasih kepada semua yang sudi jumpa aku harini k ;D Aku SAYANG korang sangat sangat :* Muehehe  Nanti bila bila free, kite jumpa lagi tau tauu. Jangan sombong dengan aku pulak lepasni. Korang sombong, tak nak kawan. Touching sampai lebam :/ *k joke* Thank you so muchh k you all  Sorry kalau penat baca. Harini memang TERBAIK (Y) Jom tengok gambar ;)

Haa tengok tuu tengok tuu. Ada orang kata aku ada cute face :3 Hahaha Betul ke?
Orang cakap k. Bukan aku yang perasan :P Btw, baju tuu sebenarnye kan kan.
Hubby aku yang bagi. Time date dengan dia haritu 
 Hehehe.
Lawa tak lawa tak? Ke sweet? Atototo  Tahu lah anda anda jealous kan? 
Kasut yang aku pakai tu pon,dia yang pilihkan. Semuanya dia lah. Hahaha. 
Terima kasih tau biy hadiahkan baju tuu. Nampak aku lebih ladies doh xD
Saaaaaaaayang kau biy!! Muuaaahhh :* Eh? Menggedik pulak. 
*biarlah blog aku! Werkk!* 
Haa yang ni LESBO aku xD Nama Dia Lenny. Aku sayang dia doh.
Serious dia baik sangat dengan aku. Haihh. Entah macam mana lah
aku boleh ngam habisss dengan dia. Perangai dia gila gila oh. 
Kengkadang tuu sampai tak cukup nafas nak gelak. Hahaha.
Menyakai jee tahu otak dia xD Wengweng 
Haa ni pulak Alyn , Erah & Eeka. Aku Rindu dekat diorang ni.
Diorang baik. Diorang happening. Diorang gelak taknak kalah xD
Heee~ IMSSYOUSOMUCH GIRLS 
Yang freehair tu lah member sekolah lama aku. Nama dia Syairah.
Dia single tauu. Haa sape berkenan, add lah fb dia. Kihkihkih 
 RINDU GILA SAMA MEREKA !! :') 
Aww ^^ Yang ni lah Eddy yang aku ceritakan tadi. 
Atototo. Handsome kan dia? Macam Cina.
Melting gila bila tengok senyuman dia yang nampak gigi tuu. 
Even ada gigi dia tuu membuadkan slek.
Tetap HANDSOME wokk! Lerhhhh. Geram jeee 
 Tumpang lalu.. Lawa tak lawa tak ? Lawa kan? k aku tahu tuu.
Dia ni memang lawa oh. Sampai jadi model en ape yang tak lawa nye.
Semua gambar gambar dia cun meletus tauu. Tak percaya, search lah fb dia.
Serious depan depan dia ni comel sangat! Hahh tak tahu nak cakap mcm mana lagi.
Dia sebaya aku je pon. First aku tengok ingatkan form 5 or habis sekolah ke apa.
Sebab dia nampak sangatlah matured k cuma ketinggian sama je dengan aku. 
Hihihi. Seronok lah lepak dengan mereka berdua ni. Teringin nak lepak lagi lepas ni 

#okayyy. Sampai sini jeh cerita aku. Hahaha. Amacam? Penat kan baca? Atototo. Kesian korang ye. Dah dah. Dah habis dah pon. Terima kasih eyh sudi baca entry aku yang panjang ni. Jom masuk tidur  Aku pon dah pishangg mata dah rabak. Byee korang. Goodnight! Sweetdream and Take care. Salam...

Terima Kasih Sudi Membaca Dan Mengusha

Older >> | Newer >>