Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




He's Come Back To Me :'D
Friday 14 September 2012 , 11:19 pm , 0 comments
Assalamualaikum !!!

Hai Hai Hai !! *lambai tangan* Ish ! Kite lambai tangan korang sombong en ? Tak pe tak pe . Boleh di bincangkan :3 Oh yaa . Korang sihat tak ? Kite dekat sini tersangatlah sihat even , jarang makan nasi en . Hihihi . Wah ! Blog aku ni dah macam apa laa dah lama tak update kan . Korang rindu takk dekat aku ? k k aku pon rindu jugak dekat korang :D *eh?* Hahaha .

Ehemm Ehemm ! Okay berbalik pada tittle kite pada malam ini k . Actually , Ex Boyfiee aku dulu tuu dah datang balik dalam hidup aku :') Dia dah amek balik hati aku ni untuk terima dia lagi . Wee ~ Mestilah happy kan ? *memang happy lah cerita dia* Firstly , aku memang susah sangat nak terima dia balik dalam hidup aku sebab aku tak nak kena lagi macam dulu tuu :'( Tak nak kena tipu lagi . Tak nak kena game . Tak nak tak nak !! Hmm setelah sebulan lebih aku dengan dia break , akhirnya dia contact aku lagi then dia minta nak balik dengan aku . Dia nak jaga aku . Nak sayang aku macam dulu . Memang terharu sangat bila dia kata macam tu . Tapi , bila di ingatkan balik peristiwa yang dia buad dekat aku dulu tuu memang tersangat sakit k . Sakit sakit dan sakit ! 

Dengan ego yang ada dalam diri aku , aku jauh kan diri daripada dia . Tapi , akhirnya kecundang juga sebab aku masih sayangkan dia . Memang tipu lah kan kalau aku kata aku dah boleh lupakan dia semuanya . Kan kan ? Kalau korang pon , mesti susah punya nak lupakan orang yang korang pernah sayang :') Semalam , kitorang buad relay balik dekat fb . Then , ramai IM aku Semoga Kekal / Harap Korang Bahagia Sampai Ke Anak Cucu / Jangan Gaduh Gaduh Lagi dan macam macam lagi lah diorang cakap :') Aku terharu sangat ada jugak orang yang support hubungan kitorang . So , aku pon dah berharap dekat dia . Harap hubungan kali ni tak jadi sia sia dan Insyaallah akan kekal kan sampai bila bila . Amin !!

To My Hubby: Biy ? Aku terharu oh kau datang balik dalam hidup aku :') Harap apa kau cakapkan dekat aku tuu , ikhlas dan betul lah ye :) Aku dah tak sanggup nak tahan tekanan jiwa aku ni macam dulu . Aku nak kite kekal tau biy . Nak kite teruskan hubungan kite ni walau apa pon terjadi . Kau jangan curang curang biy ! Jangan buad masalah lagi tau ! Aku dah cukup bersusah payah untuk lupakan peristiwa dulu tuu. Hihihi nasib lah kau jugak sayangkan aku . Kalau tak , macam mana lah hidup aku dengan orang lain nanti en . Entah apa lagi dugaan aku dapat . Tapi , sekarang ni aku dah cukup bersyukur sangat dapat bersama kau balik . Prinsip dalam relay kite ni biarlah kite susah senang bersama , bahagia sama sama , setia sama sama , sayang sama sama dan tidak akan sesekali aku curang dengan kau k . Aku akan setia dan jujur dengan kau tau biy ! And aku harap kau hargai aku dan jangan hampa kan aku lagi :') INGAT ! JANJI MESTI DI TEPATI k . Aku SAYANG kau ! Kau SAYANG aku ! Aku RINDU kau ! Kau pon RINDU aku ! Aku PERLUKAN kau ! Kau pon PERLUKAN aku ! So , kite sama sama k jaga hubungan ni . ILOVEYOUSOMUCH , Ahmad Afif Bin Mohd Zainal@Apit Town 




Terima Kasih Sudi Membaca dan Mengusha

Older >> | Newer >>