Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




Picture RAYA ^_^
Wednesday 22 August 2012 , 10:11 pm , 0 comments
Assalamualaikum !!!

Hey there ! Berlalu lah sudah ramadhan sebulan berpuasaaa. Tiba syawal kita rayakan dengan rasa gembiraaaa..  *eh ? Happy nohh aku ni siap menyanyi lagi :3 Okay btw , aku gila sekarang ni . Sape boleh suruh orang hospital sakit jiwa amek aku ? Haha . K k . Sudah cukup cukup sudah k . Act , aku tak nak cerita apa apa sebab kalau aku cerita pepanjang korang semua penat nak baca kan ? Hahaha lagipon hari ni mood aku agak gila . Sebab kejap marah , kejap gelak , kejap suka , kejap happy sangat sangat . Haa mcm tu laa sampai lah sekarang . So , aku just nak bagitau korang yang aku dah upload semua gambar raya aku dengan family k . Nak tengok ? Haa kejap !

Raya Ke 2 
Meowwww ^^ 
♥ Baby COMEL 
♥ Saya Sayang AYAH Saya 
Pic Kiri : Tengah tuu abang saya dan belakang dua gegirl tuu cousin :)
Pic kanan : 4 Gadis Melayu Terakhir 
Raya Ke 3
♥ Simple Gegirl 
Just Me ^^
Tengok tengok ! Dia kiss aku woii :* 
Hahaha kau ado ? Jelly lettew 
Yeah ! Crazy Time ^^
Pic Tengah : Kakak Aku *konon nya kembar :3 Haha.
♥ Haa ni pulak gambar aku dengan Abang & Kakak Kesayangan 

#haa amacam ? Cun + handsome tak family aku ? xD Hahahaha *masuk bakul angkat sendiri pulak aku ni . Tak ada lah joke jee . Aku punya family memang sporting belaka . Kami hanya simple saje . Hidup sederhana . Heee ^^ Dan juga bersyukur apa yang ada . Raya tahun ni Abang Sulung aku tak ada . Dia dekat Terengganu kerja Bomba . Sebab tu muka dia tak ada dalam gambar gambar ni . Apa pon happy go lucky semua nya :) Saya SAYANG mereka semua 

Terima Kasih Sudi Membaca Dan Mengusha

Older >> | Newer >>