Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




First EID 2012 ^^
Sunday 19 August 2012 , 3:08 pm , 0 comments
Assalamualaikum !!!

Hey SEMUA !! ^_______^ SELAMAT ALI LAYAAAAA . Haa nampak nampak . Punya HAPPY GILA aku hari ni . Hahaha . Actually , tahun ni first raya aku raya dekat KL . So , nenek aku dekat Sungai Besar Selangor datang KL raya dekat sini sekali . 

Pagi pagi buta aku dah dengar suara budak kecik menangis melalak dekat dapur . Aku pon terus bangun . Punya lah sekejap aku tidur . Setengah jam jee aku dapat tidur . Semalam aku pergi Jalan TAR dengan Ayah , Abang , Kakak , Abang Sedara and Bini dia . Kitorang gerak pukul tepat pukul 12 Malam . Jalan jalan semua sampai lah pukul 2 . 

Then , lepak minum jap dekat area situ pastu sampai rumah pukul 4 Pagi -.- Sampai je rumah aku terus online . Yang lain semua dah tidur . Apa tak nya , mata aku tak mengantuk langsung semalam . Sampai lah aku tertidur dalam pukul 7 Pagi . Then , terbangun pukul 7.30 Pagi sebab budak kecik tuu menangis . Aku fedap jee pagi tadi . Nasib lah suasana Hari Raya en so , aku boleh cool lagi . Aku pon baring lah tengok tv jap dalam pukul 8 lebih baru aku mandi dan bersiap siap .

Dah siap semua haa macam biasa lah bersalam salaman satu family en . Then, tangkap gambar semua . Huh ! Oh yaa , tahun ni juga ada kekurangan siked . Abang aku yang sulung (Ayong) dia tak ada dekat KL . Dia tak dapat cuti Bomba di Terengganu . So , agak tak meriah di situ . Dah habis tangkap gambar semua . Makan makan dan makan . Dan pergi ke rumah cousin dan makan lagi sampai lah seterus nyaaaa ^^ Eh eh ! Aku tak dapat duit raya banyak laa raya kali ni :'/ 

Kalau tak dulu time kecik kecik banyak jee dapat . Mcm berduyun duyun duit tu datang xD Sekarang ? Hahaha . Takpee . Bersyukur apa yang ada . Daripada tak ada langsun en :P Haa korang yang dah masuk entry aku ni . Apa lagi ? Jemput lah datang rumah aku nanti . Insyaallah akan buad makan makan . Apa apa hal aku inform k . Dah di jemput tuu datang tauu ! Bawak duit raya sekali . Paling minimun RM30 okayy . Kalau tak , jangan datang jumpa aku xD *joke* k jom tengok gambar. Cerita dah habis dah :3 Haha.









#actually , ada banyak lagi gambar kitorang snap . Tapi , yang sempat aku upload ni jee . Sebab aku dah nak kena gerak balik kampung halaman ni . Di Sungai Besar , Selangor . Kbyeeee . Have A Nice EID For This Year okayy :* Iloveyou guys <3

Terima Kasih Sudi Membaca Dan Mengusha


Older >> | Newer >>