Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




Alhamdulillah :')
Thursday 2 August 2012 , 6:39 am , 0 comments
Assalamualaikum !!!

Morning semuaaa ^^ Hehe korang sahur apa jee tadi? Ohhh. Aku makan nasi goreng jee and air teh panas. Itu pon aku makan tak sampai separuh pinggan. Hewheww. Act, aku dah berbaik dengan Ibu akuu! :') Tadi pukul 4.45 pagi kakak aku kejut sahur pastu, aku duduk jee. Kakak aku blah dari bilik, aku baring balik. Hehe. Susah kann aku nak bangun pagi :D And then, tak lama tu pukul 5 pagi Ibu aku pulak bukak pintu then, kejut aku sahur. 

Time tuu aku dah bukak mata tengok handphone ada mesej ke tak. Tapi, aku still baring. Aku nampak Ibu aku depan pintu bilik terus berdiri dan menuju ke pintu nak keluar bilik. Pastu, Ibu aku tarik aku dalam pelukan dia. Aku cepad cepad minta maaf pasal kejadian semalam :'( Aku minta maaf sangat sangat sampai Ibu aku menitiskan airmata dia di pipi. 

Then, Ibu aku pon minta maaf jugak dekat aku dia dah pukul aku sampai badan merah merah. Aku lagi menangis ah. Ye lah mak mana yang tak sayangkan anak kann? Aku rasa menyesal gilaa apa aku buad semalam. Ibu aku bagi tahu dia tak pernah nak bencikan anak dia. Dia tak boleh nak marah marah sebab dia ada darah tinggi :'( Last last, aku peluk Ibu aku kuat kuat. Aku minta maaf sampai dah tak terkata lagi. 

Hmm berdosanya aku dekat Ibu aku tuu kan. Apa apa pon aku dah minta maaf dan Ibu aku dah ampunkan dosa dosa aku pada dia :') Sekarang , hati aku dah tenang balik. Heee. Apa pon Selamat Berpuasa yee kawan kawan. Tak mo sakitkan hati mak korang yee. Tak baik tauu. Kalau dia marah macam mana sekalipun, dia tak kan pernah nak bencikan korang k sebab korang tuu hanya dia sorang jee yang lahirkan korang. Dia marah sebab dia sayang korang laa. Dia tak nak korang jadi anak derhaka k. Ingat tuu! kbyee.

Terima Kasih Sudi Membaca dan Mengusha

Older >> | Newer >>