Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




Happy 30 JUN ^^
Sunday 1 July 2012 , 4:48 pm , 0 comments
Assalamualaikum!!!

Heyyy everyone!! ^^ Okayy sudah berhabuk aku punya blog ni haa. Hehehe. Sorry ye ye aku malas nak bukak blog dah sekarang ni. Ni pon entah tetibe rajin pulak en nak buad entry. Btw, nak cerita pasal BIRTHDAY aku semalam :D Hahaha happy nyee lah aku. Biasa lah birthday sendiri kan mestilah happy. And Alhamdulillah aku masih celik mata lagi di dunia ni. Heee 

Semalam pukul 12 tengahari aku baru bangun and then , tetibe pulak teringat dekat member sayang kite ni nama dia Alyn. Haa dia ni ada cakap dengan aku nak keluar semalam (30 JUN) Okayy. Aku pon terus online cari cari member semua siapa lagi hang bagai en. Dah jumpa k... Aku terus tanya ibu aku yang aku nak hang. Ibu aku tanya "sempat ke ni kalau keluar sekarang balik sebelum maghrib?" Aku jawab "sempat punyee :)" Okay ibu aku bebel bebel ambil masa dalam setengah jam lah juga kan. Then, dah habis tu aku tanya lagi "boleh tak bu? Nely nak keluar?" Ibu aku pon bagi lah and suruh aku pergi siap cepad. Aku dengan pantas kilatnyaa terus lari naik bilik ambil tuala mandi mandi dan mandi. Dah habis mandi aku call Alyn then cakap aku hang apa apa hal jumpa dekat Pavi. Alyn terus "yeahh yeahhh yeahhh! Cepad siap tau Micca!" Aku siap dah 1 jam. HAHA. Gila lama kan tunggu aku bersiap? Muehehe 

Aku gerak dari rumah pukul 2. Sampai Pavi pukul 3. K kesian Alyn kena tunggu lama. Aku nampak Alyn dari jauh dengan member member dia. Alyn COMEL jee pakai dress. Heee  Aku dengan slamber dekat depan Pavi tuu peluk tubuh sambil pandang Alyn dari jauh. Agak agak dia nampak ke tak aku tuu. Pastu, Alyn renung aku lama then baru dia senyum! HAHA apa pon tak boleh lah Alyn ^^' Cutee jee dia. Dah salam semua semua. Gerak pergi BB. Pastu, round kejap then makan dekat kedai mamak mana entah :3 Aku pon tak tahu apa nama. Tapi, belakang TS ah. Hahaha. Lepak lepak dan lepak sampai lah pukul 3.45. Alyn pon ajak 2 orang member lelaki dia Hisyam and Lokman gerak sekali. Then , patah balik Pavi jumpa member aku yang terlalu PANAS (Lynda and Anna) Hahaha pergi dekat NZ lepak minum lagi sampai lah jumpa member member Alyn pulak dekat situ nama dia Nurul Ainy and the geng :D Lepak borak borak gelak gelak pastu , Anna nak gerak. Aku pon ajak lah mereka mereka semua gerak sekali masuk Pavi 

Kitorang masuk je Pavi terus buad kecoh. Gelak masing masing TAK NAK kalah xD HAHA. Apa seyh~ Yang si Hisyam and Lokman asyik geleng geleng kepala jee. Pandang pelik dekat kami perempuan. Hahaha  Kami duduk lah di tangga yang budak budak HOT selalu lepak tu. Yang member Alyn dok syokkk tangkap tangkap gambar. Dah macam sawan dah masing masing. Puas kitorang tangkap gambar bagai. Masa pon cepad betul berdetik. Kitorang lepak dekat luar Pavi pulak ingat nak berpisah dah rupanya siap ber-snap snap lagi pic dekat situ. Dalam pukul 6.30 okayyy. Masa yang menyedihkan. Alyn menangis pulak aku nak balik dah  Aku ter SHOCK time tuu ye lah gelak gelak then , Alyn menangis sebelah aku. Rupa nya dia sedihh tak nak kasi aku balik. Muehehe. Takpee nanti insyaallah ada rezeki kite lepak sesama lagi k Alyn. Haa tengok lah gambar kitorang :) 

Location: NZ belakang Pavillion :)
♥ Kiri: Erah and Alyn 
♥ Kanan: Aku and Eeka Omeyy 
♥ Member PANAS aku 
Lynda and Anna
Kiri: Erah 
Kanan: Alyn 
Ni lah kami perempuan yang sporting sporting belaka ^^ 
Haaa yang mamat ni nama dia Lokman :D
Dia kawan baru saya ^^
Ceh!! Teringin nak jadi photographer 
With Alyn 
Snap by: Lokman ^^ 
That's me Micca Town 
 Erah , Alyn and Eeka 
Kiri: With Lokman :)
Kanan: Alyn and Hisyam :D
Okay ATTENTION!! Kami hanya SAHABAT sahaja okay 
Tiada apa apa hubungan antara kami berempat :) Harap Maklum
 K.A.M.I G.A.D.I.S M.E.L.A.Y.U 
 MEREKA TERHEBAT 

-THE END-

TO THEM: Terima kasih sebab dah buad kitee happy sangat k semalam. Even, kite sedih tak dapat sambut dengan boyfiee kite. Korang ada , feel happy tu terus datang mencurah curah. Thank you soooooo much ♥ Insyaallah kalau ada rezeki kite keluar lagi :) Kite lepak sesama kasi gempak lagi k. Ingat! Raya nanti jangan lupa datang rumah :D Hehehehe *puasa pon belum dah pikir raya xD k laa apa pon kitee gembira sangat dengan korang korang yang perangai kuat bahan orang, kuat gelak, sporting and semua lah!! Korang TERBAIK (Y) Iloveyoumoreandmore laaaaaa babes 

Terima Kasih Sudi Membaca dan Mengusha

Older >> | Newer >>