Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




Karnival VS Hangout
Monday 9 July 2012 , 5:05 pm , 0 comments
Assalamualaikum !!!

Helloooooooooooooooooo ^^ Hewheww. Anda anda sihat tak? Oh Alhamdulillah bagus bagus :) Haha. Aku nak story pasal semalam 8/7/2012 Aku and member member pergi karnival sekolah di SMK Seri Keramat. And then , kitorang bincang bincang nak gerak pukul berapa bagai kan. Dah bincang k... Masing masing jumpa di sekolah pada pagi Ahad semalam. Dah tunggu member semua, lepak dekat belakang surau sekolah sebab diorang semua tak pakai tudung. Patut nya peraturan tak boleh masuk karnival kalau tak pakai tudung. So, kitorang lepak lepak lah dulu dekat belakang surau sekolah. Lepak lepak sampai lah tangkap gambar bebagai kann. Dah agak lama tunggu tuuu. Aku tanya Dila nak pergi KL tak? And then, dia kata memang dia nak keluar KL pon dengan Aisyah. Oh okaayy. Semua laa follow sekali 

Dah lelama lepak macam orang bodoh tuu, kitorang pon gerak laa keluar sekolah ambil bas terus pergi CC Wangsa Maju. Lepak cc dalam 1 jam jugak. Terus gerak KL. Dalam LRT , Dila , Aisyah , Farra and Eysha semua sasau. Gelak dalam LRT memang tak nak kalah ah. Sampai laa KLCC aku pon jumpa member aku nama dia Amer Eusuoffe dan juga member dia nama Jack  k aku dah jumpa dengan member aku tuu terus jalan pergi ke pintu nak keluar taman tuu. Member aku perempuan tadi semua tunggu dekat situ. Sampai sampai jee aku kenalkan si Amer tuu dengan member perempuan aku 

Dah kenal salam salam semua, gerak laa Pavi then Sungei Wang nak cari beg untuk Dila. Sepanjang perjalanan kitorang tuu , si Jack dia senyap jee -,-' aku pon tanya Amer apahal si Jack senyap jee? Rupa nya dia malu. Oh! Pemalu rupanyaaa. Awww ^^  Sambil jalan tuu aku pon tergerak hati nak tegur si Jack tuu. Then, aku tegur laa kan *mcm mana erk aku tegur? -.-' Lupa daaa~ Apa pon dia memang malu gilaa ah. Jalan jalan pusing mata melilau sana sini, tak jumpa juga beg dia. Kitorang pergi lah makan dekat foodcourt Sungei Wang. Makan makan dan makan. Lepak situ dah berapa jam entah. Ada lah juga 1 jam setengah en. Pastu pastu, bosan bosan tangkap laa gambar dengan My Girls and Si Jack :D 

Dalam pukul 3.15 kitorang chaw dari Sungei Wang terus menuju ke Pavilion then Klcc. Si Amer tanya aku mana nak renew sim? Aku pon tanya Aisyah and then , dia kata dekat Klcc ada Maxis Centre. So, pergi laa Maxis Centre. Cari Maxis Centre punya lah penat xD Sampai sampai jee Amer pergi kaunter then orang tu kata nak surat beranak original pulak. Bapak F*** gilaaa la -.-' Punya lah penat kitorang kejar kejar masa tau tau je macam tu pulak jadi nya. Haihh sabar jee lah. Kesian Amer penat dia berjalan xD So, kitorang pon terus lah balik. LRT sampai, salam lah semua en. k photoshoot lagi sekali dengan si Jack. Jom lah tengok gambar kitorang 

 Dila (kiri) & Farra (kanan) 
Lepak-ing at Sekolah SMK Seri Keramat ^^ 
Kiri: Kawan saya :D 
Kanan: Fokus dekat dua hantu tuu xD 
Mamat tuu nama dia Aniq :D
Dan mereka hanya kawan sahaja 
 With Farra :) 
Haaa ni laa Amer ^^ Kawan aku paling ngam.
#iloveyou boroi 
Ni pulak member Amer. Orang panggil dia Jack sebab....
Muka dia macam Jackey Chan *haa cepad tenung betul betul ^^ 
Ni member girls aku nama dia Aisyah ;) 
Kiri : Farra & Eysha 
Kanan : With Mat Sepet ^^ 
Promote  LM 
Kiri: Amer & Dila *sweet kan :D
Kanan: With MAT SEPET 
#Kami Hanya KAWAN BIASA sahaja. Harap Maklum 

-THE END-

TO AMER: Terima kasih sebab dah belanja aku makan and tambang LRT balik semalam ;) Nanti bila bila kau asyukk belanja aku lagi k. Heee  Kite kan kawan. Tak baik tau kedekut. Lalalala~ Apa pon untung laaa aku dapat kenal dengan member kau nama Jack tuu. Hahaha  Terima kasih sebab dah malukan aku ye ye yee AMER!!! Kesian si Jack jenis pemalu rupa nyaa. HAHA. Takpe mer. Ada ubi ada batas, lain hari biar aku balas ;D Ingat!!! Haha btw, aku happy sangat dapat jumpa dengan kau mer. Huhu lepas ni entah bila nak jumpa lagi ye dakk? *cehh padahal bila bila boleh jumpa. Hee. k laa chaw 

Terima Kasih Sudi Membaca dan Mengusha

Older >> | Newer >>