Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




Demam First Puasa ---> Dugaan :')
Saturday 21 July 2012 , 3:27 pm , 0 comments
Assalamualaikum!!!

Heyy guys , hey stalker!!!! ^_^ Haa nampak tuu. Walaupon dalam saked , luaran aku tetap boleh buad muka comel like this ---> :* :) :D ^^Y Hehehehe. *comel kee? :P Okaayy today is first day semua umat Islam menunaikan Puasa pada Bulan Ramadhan 2012 yee :D Aku time first first puasa ni boleh bantai demam pulakk. Adesss. Hahaha banyak betul dugaan aku bulan puasa ni :') Btw , aku RINDU kalau dulu ada jee yang sentiasa menemani aku dalam kesusahan mahupon kegembiraan :') Aku selalu di temani oleh orang yang aku sayang. *korang tahukan sape? k good (Y) Aku rindu weh dengan dia. Heee. Sekarang , dia dah tak lagi ambil berat pasal aku. Kalau dulu, dia selalu teman aku text. Teman aku calling calling. And selalu lah buad aku gelak dan happy. Tak ada pon nak buad aku saked hati , saked jiwa or whatever. Kalau ada pon , dia mesti cepad cepad pujuk aku, minta maaf dekat aku *kalau dia yang salah and mesti sentiasa ada dengan aku walaupon kitorang jauh :'D But now?? Hmmm semua tak kan berulang mcm tu lagi. Isk isk iskk *menangis :'( Korang mesti sweet punyaaa kan bangun pagi GF/BF korang kejutkan korang sahur and bertexting and bercalling. Aww ! Jealous nyeee. *k stop. Tak nak cakap lagi kang jealous sangat. Okayy. Aku nak ucapkan dekat korang semua. SELAMAT BERPUASA DAN MENYAMBUT BULAN RAMADHAN 2012  Puasa penuh yee bagi kaum Adam ^^ muehehehe. Jangan mengada ngada nak ponteng lah bebagai. Dapat tahu siap lah korang. Jumpa di Padang Mahsyar nanti. Hik hokk. k lah byeeeeeee. Jaga diri ye ye. Assalamualaikum!

TO APIT: Yoo bro ;D Thanks yeah buad keadaan berubah habisss. Memang aku SERONOK sangat lah kan kau janji serupa SEMBANG KENCANG!! Kau nak tahu? Aku jadi teruk dan segalanya yang terjadi dekat aku sekarang ni semua nya sebab kau! Aku terlampau sayangkan kau, aku terlampau pikir kan kau sampai kan aku jadi macam ni lah. Tapi kau? Ada kau kesah? HAHA! Tak ada kan. k I know that :) That's why aku ucapkan THANKS sebab jadi macam ni k. And sempena bulan PUASA ni. Aku minta maaf kalau selama ni aku tak PERFECT nak buad kau HAPPY , tak reti nak buad kau sayang dekat aku and everything. I'm So SORRY!! Banyak dugaan yang aku kena lalui di Bulan Ramadhan ni. Maybe , ada something wrong di sebalik dugaan yang aku kena. kbyeee sayangg. Muuuaaahhh setepek dekat dahi kau :*

Terima Kasih Sudi Membaca dan Mengusha

Older >> | Newer >>