Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




4 Tahun Dah Tak Jumpa :')
Tuesday 31 July 2012 , 9:28 pm , 0 comments

Assalamualaikum !!!

Heyy stalker ^^ Hehehe. Okayy malam ni aku nak stoly moly dekat korang semua ni. Petang tadi kan kan. Lepas habis sekolah kan. Akuuuuu terus pergi jumpa member lama aku yang sudah sekian lamaaaaa tak berjumpa dengan dia. Hehehe. Kitorang berpisah and langsung tak jumpa start akhir tahun darjah 6 (2008) sampai lah petang tadi baru dapat jumpa dia semula *huh! Lama gilaa kan? k happy sangat k dapat jumpa kau Jia! :') 

Act, aku rindu kau gilaa lah babe even kita selau jugak la bergaduh time sekolah rendah dulu  Hehehe. Tapi, itu semua boleh buad kenangan terindah kan sayangs. Hewheww. Sorry laa lama tunggu aku dekat KL Sentral tadi. And thanksss jugak sudah belanja aku tambang balik. Muehehe  Sampai jee Klcc kite terus pihsangg tak tahu nak buad apa kan kan? Last last kite lepak dekat depan kolam tuu pastu snap snap pic. Aww ^^ Aku tersangat lah gedik masa tu  Hahaha. Eh jom tengok pic kite dua nak ? Alaa jom la jom la. Itew dah tak tahu nak cerita apa lagi ni xD Okayy cun! Usha je lah k. Jangan nak banyak bunyi! Aku ONG BAK kepala sorang sorang nanti :P HAHA *I'm a joooooking xD




k ni je lah gambar yang aku dapat tunjuk kan di blog aku ni. Hahaha! Aku malas nak masuk kan semua. Lagi pon memang kitorang amek gambar siked jee. So, ni pon dah memadai buad kenangan kan. Lalalala ♥ k lah dah hilang semua idea. Sampai sini jee k. Maaf entry kali ni tak berapa nak meriah :P HAHA! Apa pon Jia!! Aku Sayang Kau Tauu!! Tak kan pernah aku lupakan jasa baik kau k. Muuaaahhh setepek dekat pipi kau :* Hehe. k byee 

Terima Kasih Sudi Membaca dan Mengusha

Older >> | Newer >>