Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




MR. Afwan Zainal ^_^
Tuesday 12 June 2012 , 10:19 pm , 0 comments
Assalamualaikum!!!

Okay to stalker stalker yang tengah baca ni. Hehe. Malam ni saya agak sasau/sewel/gila dan dan semua nya lah ada xD Nak tahu kenapa? Mula mula kan sumpah saya boring gila tak tahu nak buad apa. Lepastu lepastu, saya usha lah link ni Asyuk asyuk tak leh follow and and saya usha betul betul budak dalam gambar tu macam lah saya pernah chatting sebelum ni. Rupanya memang ada dekat friendlist saya. Lepastu kan kan, saya saje bagi link tuu dekat brader kite Afwan Zainal ni. Saya IM dia..

Me: Bro, budak zaman sekarang :3 *bagi link
Dia: Kenapa ? Kejap.
Me: Hahahaha ;)

#actually, malas nak cerita pepanjang so lepas dia bukak je link tu. Dia terus tanya sape budak tu semua en. And then, kasi lah link fb budak dalam gambar tu tersebut. Dia pon stalker lah fb budak tu sampai kan dia bukak satu album ni. HAHAHA. Dia kata ada gambar saya dalam tu. *memang saya tahu lama pon. Pastu kan? ^__^ start tu laa kitorang bukak satu persatu gambar then , kutuk bagai nak rak. *tak sedar diri sendiri pon entah macam mana :3 Miahaha. Tapi, kitorang just for fun! Hanya kami berdua saje tahu. Kelakar gilaa brader kite ni >.<

Pastu pastu, dah puas gelak gila sampai senak perut semua. Dia pon kata nak sambung blog . Rupanya cerita pasal saya. Ngeee. Agak terharu pon ada sebab kitorang nak kata rapat , boleh lah juga asal online je bertegur :D Lalalala. Dah la tak tahu nak merepek apa. Gelak belum habis lagi ni bila teringat kan balik xD 

Haa ni dia tulis pasal kite >.<
*dia tahu nama kite siot. HAHA!
Hahaha ni laa post yang dia tagged dekat kite lepas puas gelak dalam IM :3 Macam siot je perangai dia. Boleh tahan ah dia punya gila. Hahahaha! Oh kalau korang nak usha blog dia pon boleh juga. Ni link diaa Blog Brader Kite

Terima Kasih Sudi Membaca dan Mengusha

Older >> | Newer >>