Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




Lepak-ing With Superman :D
Sunday 17 June 2012 , 12:15 pm , 0 comments
Assalamualaikum!!!

Hey ladies and gentlemen ^____^ Sihat kah anda di situ? Atau pon di sana? Mahu pon disini? Lalala~ *apa aku merepek daa -.-' Okayokay. Cuaca sekarang ni semakin teruk ye ye. Jerebu semakin menebal! Tapi, Alhamdulillah semalam aku keluar dengan Superman aku baik baik sahaja :) Hee. 

Okay! Actually, aku tak tidur dari bangun pagi hari Jumaat sampai lah pagi semalam. And semalam pon aku siap siap dalam pukul 8.30 pagi then gerak pukul 9 pagi. Aku sampai KL Sentral agak cepad lah juga kan. And then, aku ambil KTM sampai Shah Alam. Haa nampak tak? Aku gerak sorang sorang tuu. Berani tak berani ah kan :3 Sayang tahap cipan punya pasal. Sanggup lah datang sesorang naik KTM. Time aku duduk dalam KTM pergh! Sumpah mengantuk! Aku apa lagi masuk jee dapat tempat duduk then terus landing tidur. Nasib baik tak berdengkur. Muehehe. Sedar sedar jee dah sampai Subang Jaya. Fuhhh! Selamat aku cepad sedar kalau tak terlepas aku dari Shah Alam 

Dah sampai tu macam biasa lah suruh Superman aku ambil. Then, bawa aku round round Shah Alam :) *k tak ada apa pon sebenar nyee dekat Shah Alam tuu -.-' Haha. Dah puas round sana sini, dia bawa aku pergi kenduri tunang kakak kawan dia. Okay! Aku memang segan gila time tuu. Superman aku kena bahan jee dekat situ. Aku pon bersuara lah tanya dekat my Superman.

Me: Biy? Kenapa diorang bising bising tu biy?
Dia: DIORANG TU BATAK TAK PERNAH TENGOK PEREMPUAN!! *cakap kuat kuat
Me: -.-' Hah? Ada pulak macam tu. Kenapa pulak?
Dia: Dah memang batak. Tu je lah caranya *gelak menganjing xD
Me: *senyap duduk sebelah My Superman.

Then, Superman aku ajak makan. So, dia panggil lah aku suruh ambil makanan. Aku kata dengan dia aku tak nak makan. Lepastu, dia kata "eh makan lah jom. Makan dengan biy k." Dia pon terus ambil kan pinggan dan nasi then bagi dekat aku. Aku just berdiri belakang dia , dia tolong pilih kan lauk. Hihihi. *k memang. Aku memang mengada sangat time tuu >.< Dah ambil makanan semua duduk dan makan ^_^ Tengah tengah makan tu kan, member member dia semua memekak oh. Tak tahu lah apesal mulut diorang tak boleh nak tutup sekejap walaupon 2 saat. Hahaha. Bising ya amat! 


Habis je makan, lepak lepak dulu sebab baru lepas makan en. Standard lelaki kan habis makan nak smoke. Naaahh Superman aku nak smoke jap. *dalam hati aku menyampah gila dengan kau ni biy! SEMBANG!! -.-' Tunggu tunggu dalam 50 minit dah lepak. Aku ajak Superman aku chaw. Nak chaw ni Superman aku salam lah semua member member dia tahu tak diorang bising apa? Diorang sibuk cakap "Bo! Jaga dia (aku) baik baik tau. Jangan bawa lelaju. 180 dah cukup HAHAHA xD" *aku buad muka -.-' Dah naik motor , Superman aku bakar line kasi weng weng itu motor depan member dia semua. *dalam hati ya Allah! Memekak nyee dia ni :3 


Dah gerak tuu, pergi isi minyak jap then time dekat Petronas aku tetibe teringat nak renew sim dia. Aku pon bagi tahu lah Superman aku. Pastu , tengok jam okay masih sempat. So, pergi Maxis Centre dekat SACC Mall. Renew renew terus lah ke KL  Aku tengok jam masih awal lagi ni. Ajak lah dia lepak Taman KLCC ^_^ Sebelum tuu dia nak sangat makan Roti Boy so , bawa lah dia ke kedai Roti Boy tuu then baru pergi taman. Dah dapat pondok en, dia sibuk dengan PSP dia tuu -.-' Aku cakap dengan dia serupa aku sembang dengan pondok kerusi dekat situ. Dia tak layan aku pon. Hahaha! Sedih jee. 


Agak pukul 6 petang kitorang chaw. Dia hantar aku sampai dekat Wangsa Walk Mall  Ingat nak kasi dia jumpa dengan kakak aku. Tapi , kakak aku pulak suruh ayah aku ambil dengan WWM. Aku dalam hati "haishh. Saje je kakak aku ni oh." Tapi tak apa lah. Yang penting aku dah happy gila dapat keluar dengan Superman aku tuu  Time nak berpisah tuu, fuhh!! Dah nak mengalir air mata aku. Mesti rindu sangat dengan dia lepas ni. Lagi sebulan k baru dapat jumpa dia lagi. Nampak? SEBULAN ! :'( Hmmm tak apa lah nak buad macam mana kan. Terima je lerr. Btw, aku memang penat sangat hari ni. Memang penat tak terhingga ah. Aku sampai je rumah terus bukak baju mandi. Lepas mandi, online kejap pastu off terus baring dengan baju yang dia bagi dekat aku. Hewheww  K lah sampai sini je cerita. Boii~


TO MY HUBBY: Biy? Terima kasih k sebab support aku semua nya :) Terima kasih juga biy bagi 2 helai baju biy :') Biy bawa motor memang tak nak kalah en? Memang selalu bawa 140 ke atas je erk? Aku duduk belakang pergh! Nak melayang sudah -.-' Nasib peluk biy kuat kuat kalau tak entah mana aku tercampak :3 HAHA. Aku HAPPY sangat k dapat lepak dengan biy puas puas. *tapi tak puas pon sebenar nye kalau boleh nak sampai malam. Haha. Mengada kan? Memang pon :P Nanti SEBULAN lagi kita dapat jumpa :'( Biy sabar tau jangan curang curang! Biy tunggu baby tau! Jangan tinggalkan baby. Baby sayang biy sangat sangat. Oh yaa, nak tahu tak? Baju biy kan aku bawak tidur oh  Dah rasa macam tidur dengan biy jee. Siap cium cium lagi baju tuu. Muahaha. Rindu lah dengan bau biy. Aku nak bawa balik topi biy, biy tak kasi pulak. Eeee! KEDEKUT >.< Benci benci... Hahaha. Takpe lah baju pon baju lah. Asal ada bau biy. Heee~ Terima kasih sangat sangat dan sangat tau sayanggg. Muuaahh dekat tangan biy :* Muuaaahhh dekat pipi kanan dan kiri biy :* I Love You So Much 


Terima Kasih Sudi Membaca dan Mengusha

Older >> | Newer >>