Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




I LOVE YOU ♥
Tuesday 1 May 2012 , 11:10 pm , 0 comments

Assalamualaikum !!!

Hey hey . Hari ni kan saya letih gilaa lah sebab date dengan My Hubby . Hehe . Kali ni saya pulak berkorban untuk dia datang Shah Alam sorang sorang >< Saya sampai je KTM Shah Alam , hubby saya ambil saya dekat situ and then , bawa saya lepak rumah dia . Parents dia tak ada balik kampung so , yang ada adik dia je . Huhu . Sementara tunggu hubby saya mandi , saya duduk lah depan tv and adik dia pulak sibuk online jee . Biasa lah kan kalau dah duduk rumah nak buad ape lagi . Online je lah sampai lebam . Kihkihkih. Saya sampai Shah Alam dalam pukul 11.15 pagi jugak lah. Kemain lama lagi tunggu KTM. Huh!

Dalam pukul 12.30 tengahari , kitorang pun chaw lah dari rumah . Hubby saya ajak lepak snooker kejap . Sebab time tu masing masing tengah panas gilaaaa . Cuaca panas memang tak nak kalah ah . Dah sejuk kan badan semua , terus gerak tengok movie dekat Space U8 dekat area Shah Alam . Mall tu baru je bukak and yang ada hanya Cinema saje . Kuikuikui . 

Dah sampai destinasi , kitorang tengok cerita The Avengers :D Sumpah best gila ! Function ah tengok cerita tu . Lawak cerita tu memang best ah ♥ Hahaha . Cerita tu pukul 2.15 full . Pukul 3.30 pun full . Last last , kitorang amek pukul 3.45 petang. Hambik kau ! Habis movie pukul 6.15 petang . Punya lah lama cerita tu . Dah habis tengok movie , kitorang terus lah chaw cari parking motor . Hubby saya terlupa pulak mana tempat parking motor . Abang saya dah call call saya . Memang kabut gila ah kitorang time tu . 

Otw balik tuu , boleh pulak hujan turun lebat gila ! Dah lah saya kena ada depan rumah pukul 6.30 petang . Kesian hubby saya susah payah hantar saya balik rumah dengan hujan selebat lebat nya . Fuhh! Function habiss atas motor tadi . Memang tak pikir ape sebab nak cepad . Lencun pun lencun ah redah je lah . Tengok jam dah pukul 7 malam still tak sampai rumah lagi . Terpakse berteduh kejap sebab petir semua ada ah . Sampai rumah 7.30 malam . Kena marah dengan abang mahsyukk gila! Hehe . Tapi , dah minta maaf pun sebab memang salah saya langgar janji dengan abang saya . Last sekali , saya pun pergi lah mandi then , terus skype dengan hubby saya . Kihkihkih . Itu lah jalan cerita pada hari ini . Chaw~

TO MY HUBBY: Thank you so much for today :'D Sorry lah kalau baby menyusahkan biy . Kesian biy penat gila kan hari ni . Esok dah lah nak kerja . Hari ni pulak kena hujan sampai lencun gila ! Minta maaf tau biy :'/ Baby happy sangat kita dapat date hari ni ♥ And masuk ni dah 2 kali kita lencun sama sama kan sayang ? Kihkihkih . Nanti , biy dapat gaji kita date lagi tau biy . Baby mesti rindu biy lagi lepas ni . Btw , Happy Anniversarry 1 Year 8 Month 3 Days dear ♥ Sekejap je dah setahun 8 bulan kan sayang . Baby sayangkan biy sangat sangat tau . Biy jangan tinggalkan baby . I Love You So Fuckin Damn Much ♥

Terima kasih sudi membaca dan mengusha

Older >> | Newer >>