Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




Tersentap ---> Demam :'(
Wednesday 16 May 2012 , 10:59 am , 0 comments
Assalamualaikum !!!

Korang ! Aku demam :'( Semalam aku tidur pukul 10 malam lepastu , aku terjaga pukul 2.30 pagi sebab tersentap dengan mimpi aku . Aku mimpi hubby aku :'( Aku rindukan dia oh . Aku rindu dia sangat sangat . Dalam mimpi tu , aku datang rumah dia dengan member aku sorang nama nya Dila . Aku datang tengok tengok family hubby aku semua ada . Aku buad slamber lah pergi panggil hubby aku . Then , mak dia suruh aku masuk . Aku masuk then , duduk dekat sofa . Tak lama tu hubby aku duduk sebelah aku terus peluk and kiss dahi , pipi aku :') Aku terkejut terus terjaga dari tidur . Bangun bangun je badan aku panas . Rupa nya aku demam :'( Aku teringin nak dapatkan semua tu . Hmmm . 

Aku sambung tidur then , mimpi hubby aku lagi . Tapi , yang ni mimpi buruk oh . Aku mimpi dia keluar dengan PEREMPUAN lain . Lepastu , aku nampak dengan mata kepala aku sendiri diorang bermesra macam mana aku dengan hubby aku mesra dulu :'( Aku terkejut gila ! Aku terus pergi dekat hubby aku then , tanya kenapa and apa semua ni ? Hubby aku boleh buad don't know je dengan aku . Fuhh! Perit dalam hati aku ni weyh :'( Aku menangis dekat situ jugak. Aku nangis sekuat hati aku . Aku sedih gilaaa :'( And then , terus terjaga . Kepala aku pening sangat sebab terkejut dengan mimpi macam tu and air mata aku terus mengalir :'( Aku tengok jam dah pukul 9.30 pagi . Patut nya hari ni aku follow member aku pergi cc lepak dekat sana . Tapi , nak buad macam mana kan ? Dah bangun lambat . Aku demam pulak tu . Hmmm . Orang kata mimpi hanya mainan tidur kan ? So , aku harap sangat jangan lah jadi kenyataan mimpi buruk ni :'( :'( Aku tak nak jadi macam tu . Aku tak nak dia tinggal kan aku .

TO MY HUBBY : Weh! Aku sayang kan kau sangat sangat tau . Aku tak nak semua ni terjadi sayangg . Aku nak dengan kau sorang je . Aku tak nak kau tinggal kan aku . Aku tak boleh ah kalau gaduh dengan kau macam sekarang ni . Aku susah hati you know ! Aku demam , Aku exam entah kemana , aku asyik teringat kan kau , I ALWAYS think about you , dear :'( Tengok sekarang ni ? Kau layan aku endah tak endah je . Aku sedih tahu tak !! Aku mimpi kan kau . Macam macam aku mimpi pasal kau baik and buruk ! Kalau boleh yang mimpi baik tu biarlah jadi kenyataan tapi yang BURUK please! Aku memang tak nak tu semua terjadi :'( Kau jangan marah marah aku lagi . Aku dah janji kan aku nak jaga kau dengan baik . Aku minta maaf sangat sangat buad kau saked hati dengan aku . Even aku cakap macam macam dekat kau , dalam hati aku tetap sayangkan kau sorang ! I'm so sorry dear :'( Please forgive me . 

Terima kasih sudi membaca dan mengusha

Older >> | Newer >>