Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




Tak Berbaloi Kekal Lama ;(
Monday 28 May 2012 , 5:46 pm , 0 comments
Assalamualaikum !!!

Hey hey. About title korang dah boleh tahu pun kan :) Korang tahu kenapa aku cakap macam tu? Kayy meh sini rapat rapat aku cerita kan k. Firstly, aku tanya lah dekat sorang perempuan ni nama dia *biarlah rahsia . Aku IM dia memang niat saje saje je tegur en. Then, tetibe aku teringat yang Hubby aku selalu sangat nak jealous kan aku dengan sebut nama perempuan tu. Aku pun apa lagi IM ah perempuan tu tanya selalu ke contact dengan Apit? Dia kata tak selalu sangat. Haihh ye lah aku pun percaya je lah kan. Dah lama lama tu si Apit online. Aku pun IM lah dia macam biasa. Tetibe aku tahu pulak si PEREMPUAN tu mengadu dekat Apit pasal aku tanya dekat dia tuu. Fuh!! Bapak gelabah lah. Eeee! Macam apa ah. *opss! sorry lah kite kasar bahasa wak. Saya tahu korang kawan je. Tapi, pikir sendiri lah :) 

Then , main comment comment dekat wall Apit. Tetibe dia kata aku marah marah pulak kata aku ni masuk air lah bebagai. Ahhhhhh!! Kau memang tak faham perasaan aku Apit :'(
#click gambar atas untuk lebih jelas
Huh! Sanggup kan Apit buad aku macam ni? Huhuhu. Tak tahu nak cakap apa dah. Dia sanggup mesej PEREMPUAN tu sampai biarkan aku sorang sorang macam tunggul dekat sini. Aku tak faham perlu ke sampai siksa aku macam ni ? :'( :'(
Bagi tahu dekat perempuan tu apa aku tulis dekat status. Kau pikir aku nak marah dekat Perempuan tu ke? Aku paling MARAH GILA dekat kau bodoh !! Kau tahu tak? Aku marah dekat KAU !!! Sedar ah. Kau cakap dengan dia tak payah nak pujuk aku nanti aku sama juga. Dah penat dengan aku erk? Weyh weyh !! AKU LAGI PENAT DENGAN KAU LAH SETAN !! Aku lagi TERSIKSA kau faham tak !! 

TO APIT: Yes! Kau kata kau nak layan member pun tak boleh, susah hidup erk? Aku nak tanya kau ! Selama ni aku layan lelaki lain kau mengamuk tak? Kau maki aku tak? Weyh!! Kau nampak tak aku tanya soalan ni ?? Kau maki aku kan? So, sekarang aku dah buang semua apa yang kau larang. Aku dah tak contact sape sape pun selain kau tahu. Kau? Kau LAYAN perempuan tu then, buad aku ni TUNGGUL haram jadah !!!!! Kau tahu minta maaf semua tapi , kau BUAD LAGI !! So, apa guna kau minta maaf sebenar nye hah? Bodoh lah kau ni oh! Aku sayang kau tau. Aku tak minta banyak . Aku just minta SETIA and TOLONG HARGAI aku !!! Itu pun SUSAH ke wahai lelaki yang aku cintai? SUSAH SANGAT ke?? Kau sound sound aku bagai nak rak padahal kau pon BUAD SAMA juga kan? Lain kali jangan nak ber POYO bagus sangat!! Sedar DIRI SENDIRI tu dulu. Pfftttttt!! Tension laaa SIAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Older >> | Newer >>