Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




1 Year 9 Monthsary
Monday 28 May 2012 , 12:46 am , 0 comments
Assalamualaikum !!!

Hey dude. Jyeah ! Sekarang tiba lah masa nya hari ulang tahun aku dengan hubby aku 1 tahun 9 bulan. Lama tak? Boleh tahan juga lah kan :) Tapi, mesti korang rasa aku happy kan sebab dapat kekal lama dengan dia? Oh maii. Silap besar nampak nye . Aku pon mula mula rasa happy sebab aku paling lama ah dengan dia . Tapi , tengok lah sekarang aku dengan dia renggang gila babeng. Aku tak tahu nak story macam mana . Aku sedih doh ! Gentle sedih gila :'( Tepat pukul 12 malam dia mesej aku. 

Dia: Sayang?
Aku: Ye.
Dia: Sorry lah baby lama tunggu biy mandi.
Aku: Nvm! Happy 1 year 9 monthsary biy. Iloveyou <3
Dia: Sayang lah ni? I love you too sayang :*
Aku: Mesti lah sayang . Tak macam biy mana nak tahu erti sayang semua tu. Hmm
Dia: Biy sayang baby lah. Buad ape biy nak tipu?
Aku: Entah! Hati baby kuat mengatakan biy tak sayang baby pun. Tengok lah gaya biy. Baby saje wish relay kita. Biy reply macam mana pulak en? Jauh beza lah daripada dulu :) Betul kata hati. Biy memang klon :'(
Dia: Hmm tak pe lah baby. Dah pikir macam tu biy tak boleh nak kata apa dah.
Aku: See? Tambah lagi. HAHA! Biy biy. Pergi lah buang perangai macam ni doh. Baby nak biy yang dulu. Sumpah! Rasa tambah saked jiwa biy yang sekarang ni.
*dia tak balas. Aku tunggu lagi dalam 20 minit dia tak balas juga. Aku bagi mesej lagi.

Aku: Haa ye lah mesej dengan tunggul rupanya :)

*dia tak balas juga. Kayy aku call call dia pon tak angkat. Hati aku kata dia tidur kot. Tapi , otak aku kata dia endah tak endah je dengan mesej aku *mengalir air mata :'(

*tadah tangan.. Ya Allah! Kenapa dia berubah gila ? Kenapa dia macam ni? Dulu dia tak ada pun nak buad aku sedih macam ni. Dulu dia selalu baik dengan aku. Dia caring dengan aku. Dia selalu buad aku gelak. Tiap kali wish tarikh relay kitorang , mesti dia bagi kata kata semangat and sweet sweet gitu. Kenapa sekarang dah tak ada macam tu? *mengalir air mata lagi :'( Kalau ni dugaan yang patut aku terima , aku masih bersabar. Tapi, tolong lah kembalikan pada aku Ahmad Afif  yang baik dan buad aku gembira dulu. Ya Allah! Jangan sampai hatiku di penuhi dengan kebencian Ya Allah. Aku ingin selalu memafkan mereka yang membuat ku menangis ataupun terluka Ya Allah :'( Amin yarobbalalamin!!! 

TO MY HUBBY: Kenapa kau berubah ni sayang? Kenapa? Aduhai. Aku penat tiap tiap hari menangis sedih sebab perangai kau sayang. Aku nak happy dengan kau. Kenapa kau buad aku macam ni ??? Kenapa aku dah tak dapat rasa kasih sayang kau dekat aku? Kenapa biy?!! :'( Kau tak kesian ke dekat aku? Kau tak rasa ke apa yang aku rasa sekarang? Tak boleh pikir ke hati dan perasaan aku? Ya Allah! Sumpah biy. Aku sedih sangat kau macam ni. Mana kau yang dulu? Yang selalu buad perangai sweet sweet? Mana????? Tolong lah. Aku sayang kan kau sangat sangat. Please understand me, dear :'( I want happy with you!! Please!!! :'( 

Older >> | Newer >>