Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




Thank You Sayang ^^
Thursday 19 April 2012 , 7:46 pm , 0 comments

Assalamualaikum !!!

Hey everyone :D Saya di sini ingin mengucapkan terima kasih banyak banyak kepada my hubby because he kept the right shock for me . Saya memang SHOCK gila and TERHARU sangat :'D Ape tak nye terus online time penat and panas (baru balik dari sukan) and then , rehat depan kipas . On je FB terus nampak DP dah lain -..-' Saya terus check check dan check rupa rupa nya itu semua kerja hubby saya tuu ^^ Huhuhu .


Taraaaaaaaaa >< Nampak tak gambar atas tu ? What ? Tak nampak ? Err , kayy jealous lettew . Hahaha . Cantik kan ? Lawa kan ? Tengok lah perempuan dalam gambar tu pun cantik and comel kan kan ? Sebab tu gambar tu jadi cantik tambah lagi orang tersayang yang EDIT kan kan :D *okay perasan sangat >< HAHA . Korang jealous ke ? Atototo~ Kalau nak macam ni jugak , manja manja lah dengan boyfiee korang . Confirm dapat punyeeeeee . Heeeee Kayy lah sampai sini saja entry saya :') Mau pergi mandi badan pun dah mashemmmmmmm ni ^^ HAHA boiii~

TO MY HUBBY : Sayang !! Terima kasih sangat sangat sebab buad "suprised" untuk baby  Huhu . Ni nak terharu lagi ni . Semalam edit gambar kita dua . Hari ni baby balik rumah penat penat lepastu , online dapat pulak gambar baby sorang yang dah siap edit then , terus letak DP . AWESOME gila sayangggggg  Thanks sangat sangat kayy . Muuaaahhh :* Sumpah sayang biy gila tahap gaban tau 

Terima kasih sudi membaca dan mengusha


Older >> | Newer >>