Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




1 YEAR 6 MONTH :')
Tuesday 28 February 2012 , 5:16 pm , 0 comments

Assalamualaikum !!!

Hye korang-II :D Dah berapa minggu aku tak update blog ? Lama dah kan ? Hahaha . Sorry lerr saya tak ada idea nak update . Hari ni pun , saya dah terlampau bosan so , nak ceritakan pasal My Hubby lah *.* Huhuhu .

Hari ni alhamdulillah genap 1 year 6 month our relayy :') Saya HAPPY gila sebab dapat kekal dengan dia sampai sekarang . And saya harap juga saya dengan dia kekal sampai ke jinjang pelamin :') *k harap sangat . Hewheww 

Hubby saya dekat PLKN sekarang ni and dia akan pulang ke rumah dalam 2 minggu ni . Yahuuuuuuuuuuuuu!!!!!! Best gila gila and gila lahh xD Cepad lah dia balik . Tak sabar nak jumpa you ni biyy . Huhu . Rindu rindu rinduuuuu sangat-II . Setiap hari I cerita pasal you tau sayang . Betapa rindu nye I dekat you . Lalalala ~

Nanti dah balik , biyy jangan sombong dengan baby tau . Baby tak nak perkara dulu berlaku lagi . Tau tau ! Baby sayangkan biyy sorang je . ONLY YOU , BIY !! Tak ada sape boleh ganti kan tempat biyy dalam hati baby ni aw . Hanya biy sorang je jantung hati baby :') 

Biy tak mo curang-II eyh . And baby minta maaf segala kesalahan baby pada biyy selama ni . Baby akan cuba sedaya upaya untuk jadi gf biy yang terbaik  kayy . But , baby nak biyy support baby juga tau :') Ape pon , baby nak wish HAPPY ANNIVERSARY 1 YEAR 6 MONTH , biyy   Baby happy bila biyy selalu ambil berat pasal baby . Nanti biyy balik kita jumpa kayy . Nak kiss siked mmuuaaahhhh :* :* I Love You More and More Until Die , sayang ♥ . 

Terima kasih sudi membaca dan mengusha

Older >> | Newer >>