Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




KAWAN SEJIWA :D
Friday 30 December 2011 , 4:57 am , 0 comments

Assalamualaikum !!!

Okey now ,, kite nak story pasal orang yang dekat atas ni. Korang usha habis-2 kayy. Agak-2 lah kan , korang kenal dia tak? Kuikuikui. Sape yang kenal bagus lah. Sape tak kenal tu meh sini kite cerita pasal dia erk. Dia ni UNIK aw orang nye. Seriously!!! Orang lain tak berani buad tapi, dia sorang je berani. Kahkahkah. Okey firstly biar kite bagi tahu nama penuh dia kayy. She's name is NORAIN IZZATI BINTI MOHD YUSOF :)) *betul kan yunk? betul kan? Kihkihkih. 

Dia ni kawan kite dekat Sekolah Agama Muhammadiah Pekan Sabak ,, Sabak Bernam. *semangat tak bagi tahu nama sekolah sekali? Sekolah yang paling kite sayang tu. Puihhh puihhhh~ Hahaha. Kite kenal dia time masuk sekolah lagi :) Dia ni mulut KECOH GILA ou. Menyampah juga kadang-2 tapi, errghh sabar je lah. Hahaha bila dah lama-2 tuu layan je lah perangai dia yang sakai makai tuu =.=" Kuikuikui. (err. sebenar nye tak tahu nak cerita macam mana ou sebab dia dah cerita semua nye dekat blog dia. Korang usha je lah erk blog dia. Klik di sini ------>Nieya Ieyza

Okey darl :) Sebenar nye aku seronok tau kawan dengan kau. Seronok gilaaa dapat kenal dengan orang yang UNIK macam kau ni. Sorry lah aku betul-2 tak ade idea ou nak buad entry kau. Sebab kau dah cerita semua nye dekat blog kau dulu. So, aku just tambah-2 je lah ye. Jangan marah yunk :D Btw, aku RINDU nak buad semua aktiviti dengan kau doe. 

Aku nak tido katil kau lagi. Aku nak bawak buku lagu aku then nyanyi dekat dorm kau/sebelah kau. Aku nak melalak sama-2 dengan kau weyh. Aku nak hentak kaki kuat-2 bila berjalan/lari. Aku nak makan dengan kau. Aku nak bawak makanan masuk dorm kau. Aku nak geledah kau punye makanan. Aku nak buad maggie dengan kau. Aku nak study dengan kau. Aku nak dengar kau baca kan subjek Pendidikan Agama Islam. Aku nak kau ajar aku sejarah lagi. Aku nak buad tu semua doe. 

Aku RINDU kau! Ulang suara.
Aku RINDU kau!
Aku RINDU kau! 
Aku RINDU kau! 
Aku RINDU kau sangat-2:'( :'(

Bila lah aku nak dapat ulang balik semua ni kan. Hurmm. Even kau banyak buad aku saked hati, buad aku terasa dengan cara kau. Aku tetap slamber doe. Aku tak kesah pun sebab aku dah tahu sangat perangai kau mcm tu. Itu semua dah jadi kenangan doe sekarang. Hurmm. Bila dah bukak sekolah ni kau jangan sombong-2 dengan aku ye yunk. Sumpah teringat doe ape aktiviti harian kite buad sama-2 dengan diela :( Rindu kau sangat-2. Hurmm. 


Okey now! Nak story pasal kawan lagi sorang ni. Nama nye NUR ADILLA BINTI ALI RAZMIRA :)) *klik lah nama dia tu kalau nak pergi ke FB dia :) Dalam gambar atas ni dia yang pakai baju HIJAU tu. Sebelah nye tu mesti lah aku. Hahaha. Sakai? Mampos korang ahh nak kata pe :PP Okey Diela ni member aku paling sial+pundek+pantet semua ade ahh. Hahaha. 

Weyh Diela!! Aku RINDU+RINDU+RINDU gila babi ah dekat kau doe. Bila kau nak hangout dengan aku sial? Kau sembang je doe. Hurmm sedih aku tau. Weyh!! Thanks sebab jadi kawan aku paling gampang+baik+paham aku aw. Hahahaha. Kau ni gila-2 lah diela. Aku always gelak dengan kau je kan. Bila aku sedih+nanges sebab Apit, kau selalu happy kan aku balik. Kau buad aku gelak. Kau buad aku senyum. Kau buad aku jadi gila macam kau. 

Hahaha semua lah kau buad untuk aku. Kihkihkih. Terima kasih sangat-2 darling. Bila nak mandi dengan aku lagi ni weyh? Rindu doe nak menyanyi-2 dalam toilet dengan kau. Nak menjiwang dengan kau. Nak ehemmm ehemm dengan kau. Nak borak-2 dengan kau. Hahaha Semua nye lah aku nak buad dengan kau. Terutama time kite bedal ayam banyak-2 ahh kan. Sumpah mahsyukkk gila kite amek ayam sampai 3-4 ketul kan? Kuikuikui. Henset kau pe cer? Cikai je kau pakai? Huhuhu. Tak pe nanti aku tolong beli kan yang baru k. Kau bagi ahh duit dekat aku nanti aku beli kan BB ke Nokia C3 ke. Nak? Hahahahhaa. Ape daaa~

Korang korang !! Semua aktiviti harian kite semua nye kite buad sama-2 kan? Ain!! Kau kadang-2 tak ade dengan kitorang. Yang selalu dengan aku hanya lah Diela jee. Kuikuikui. Lagi pun, kau kan ade budak-2 kau sendiri. So, aku and Diela just member dorm je kan? Act, aku bukan sama dorm dengan korang. Just 'menumpang' jee. *buad muka tak malu lepak dorm orang :D 

Sumpah RINDU NYEE aku dekat korang doe. Nak putar kan balik masa boleh tak? Atotototo~ Boleh lah boleh lah. Aku rindu niiiii. Huhuhu. K lah tak tahu nak kate ape dah ou. Ni kite main merepek je ni. Maklum lah belum tido lagi lah kata kann. Tu pasal lah masuk air siked buad entry pagi-2 buta macam lahabau ni :)) Kuikuikui. Pape pun THANK YOU SO MUCH kayy korang. Sayang korang ketat-2!!! K chaw~

Opss sorry~ Lupe pulakk yang tengah tu member kite lagi sorang.
Nama nye Nur Aqilah Binti Mohd Badli.
Kitorang panggil QYLOT je :)) Kuikuikui.
Okeyy!! SWEET MEMORIES :') :') RINDU KORANG SELAMA NYE.
#dari kiri aku, Diela and Qylot <3<3

-THE END-

p/s: Anda anda yang tengah baca ni, sorry lah kalau serabot sangat entry kali ni. Kite buad time pagi-2 buta ahh. Tak tido lagi so, masuk air lah siked buad benda alah ni :D Kihkihkih. Korang tak suka? Atototo~ Kesah pulak kite? Tak kesah lah sayang sayang ku. Dah nama pun blog, so suka hati ah nak buad panjang ke tak kan? Tak suka gi berambussss :)) Thank you.

Terima kasih sudi membaca dan mengusha

Older >> | Newer >>