Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




LENJON !!!!
Wednesday 14 December 2011 , 8:08 pm , 2 comments
Assalamualaikum !!!

HAHA. Okey okey. Saya tak sabar nak story pasal hari ni. Title saya pada hari ini ialah "LENJON" . What is "LENJON"?? "LENJON" sama mcm "KUYUP". You know "KUYUP"? Ape daaa~ KUYUP punn korang tak tahu kah? Haishhh. Kuyup tuu baju yang betul-2 basah lahh. Korang pernah kann mandi hujan sampai lebam? Ecehhhh tak kan tak pernah seumur hidup? Haa mesti pernah kann? HAHA. Itu lah title saya pada hari ini. *tak kesah lahh ejaan betul ke tak. bedal je~ 

Okey!! Pagi tadi saya bangun pukul 11.30 and then mcm biasa ahh mandi then siap-2 pe semua. Lepastu adek sayang saya ,, Ayna Farieha call then bagi tau dia punn tengah bersiap-2. Then saya suruh dia tunggu saya dekat Wangsa Walk Mall. Dia macam biasa ahh mesti ade husband dia Muhd Ikmal a.k.a Emal :)) Ayna kate Emal bawak motor pergi Wangsa Walk Mall. Saya punn layann je lah. Lepastu,, diorang sebok-2 call saya tanya dekat mana pe semua. Saya time tuu tengah tunggu My Hubby datang amek saya dekat rumah. 


Then,, saya bagi mesej jee dekat my hubby. Saya punn tunggu lahh hubby saya dekat bus stop depan taman rumah saya tuu. Tunggu punya tunggu akhir nyaa sampai juga hubby saya :D Lepastu,, dia relax kejap dekat bus stop and semangat cerita dekat saya yang dia sampai 4 kali nyaris excident. Lepastu dia salah kann saya sebab asyik mesej jeee dia biseng-2. Macam tak boleh nak bersabar. Hahaha. Saya gelakk je lah time dia marah tuu. Bie!! Bie marah kelakar lahh. Sukasukasuka(Y) Lepastu saya punn ajak lah gerak sebab Ayna and Emal dah tunggu lama dekat Wangsa Walk Mall. 

Dah sampai Wangsa Walk Mall cari lah parking then saya call Ayna tapi,, yang angkat nyaa Emal. Emal punn cakap lah "jauh lagi nii" tup-2 tengok ade dekat depan kitorang. Ape seyh~ Konon suprise lah tuu. HAHA. Then,, masuk lah dalam dapat aircon semua aahhhhhhhhhhhhh!!! Rasa lega jee. Beli air untuk hubby saya then terus pergi bowl :) Lepak-2 kejap dekat bowl then blablablablabla... Saya ajak hubby saya jalan-2 naik motor. 


Lepastu Emal punn nak jalan-2. Ape lagi gerak sekali ahh. Time pergi relax jee panas . Sekali dah sampai dataran mendung. Keluar dari chowkit jalan straight hujan turun lebat sudaaaa. Hamekk kau!!!! Kena lah stop kejap dekat bus stop. Berapi kali yee redah then hujan lebat balik stop lagi dekat bus stop. Banyak kali lah juga!!! Sampai baju Emal dah kuyup habissssss ahh. Hahaha. Kesian jee. Lain kali bawak ahh laju lagi aww. Tak padan dengan tak ade lesen. Puihhhhh~ HAHA. Emal emal!!!

Lepastu hujan punn dah okey siked. Kitorang punn redah jee lah. Baju memang dah basah betul. Ape lagi basah kann je lah terossss. Hujan lebat turun lagi kitorang redahh jee slamber. Siap guruh pe sume. Perghhhhh!!! Wat lek wat peace. Sekali dah kena sambar petir sajaaaaa je. HAHA. Adoyyyyy~ Sumpah sejuk gilaa ahh. Lepastu berhenti lah kejap dekat mana entah isi minyak dekat petronas. Hujan lebat lagi sampai ade pakcik yang kerja petronas tuu cerita dekat situ semalam dah banjir. Woooooo!!! 


Dah habis isi minyak hubby saya kata ade kedai mamak dekat depan tuu. Kitorang punn redah je lahh. Sekali hujan memang lebat gilaaaaaaaaaaa saya pun tanya ahh hubby saya mana kedai nyee? Hubby saya kate lahh ade dekat depan tuu. Hahaha. Sampai lahh dekat plaza tol tak ade punn kedai mamak nyee. Bapak SEMBANG !!! Dah ahh kena air hujan saked doeee rasa macam kena baling batu jee sebab bawak laju. Haishhh. Memang sejuk gilaaaaa. Kitorang stop kejap dekat bawah jambatan then ade motor india ni rosak sebab masuk air. My hubby and Emal punn tolong lahh india tuu betul kann motor. Saya and Ayna duduk dekat tepi kesejukann. Ayna terus bukak selendang dia sebab basah gila babeng. Hahaha kelakar jeee. Nasib ahh COMEL :) I love you dek <3

Dah settle tolong india tuu ,, kitorang punn gerak lah balik Wangsa Maju. Kitorang singgah kejap dekat kedai makan sebab Emal and My hubby tuu memang dah lapar dari jalan-2 tadi. Lepastuu,, makan ahh ambil masa dalam 25 minit jee. Laju kann diorang makan? Hahaha biase lahh lelaki lah kate kann. Saya and Ayna tak makan just minum jeee. Dah siap makan semua terus lah chaw balik. Nak tahu tak? Sampai Wangsa Walk Mall mana ade hujan. Siottttt jee. Jalan kering pulakk tu. Perghhhhhh!! Kalau saya tahu lah ,, tak ade nyee ajak jalan-2 jauh. Jalan-2 pusing Gombak sudaaa. Haishhh. Habis seluar and baju saya basah gila babeng. My hubby lagi kesian dah lah dia yang bawak motor lepastu seluruh badan dia ahh basah. Masing-2 menggigil jee tadi. HAHA. 


Lastly,, kitorang punn balik ahh. Emal and Ayna balik Gombak then saya pulakk balik lahh rumah saya dekat Wangsa Jaya. Saya sampai rumah betul-2 tepat pukul 6 petang. Wah!!! Rasa bangga di situ. Saya pun naik lah bilik saya then abang saya (angah) tengah tengok tv dekat depan tuu. Dia punn pandang jee saya. Saya buad muka slamber jee ahh dengan seluar basah gila. Hahaha. Rasa-2 nyee dia tak perasan kott baju saya basah. Saya wat lek wat peace masuk bilik terusss gi mandi then basuh baju pe sume. Dah settle ,, ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! Nikmat nyaa dapat baring atas katil. Hahaha 


Then saya terus bukak lappy online :DD Then,, hubby saya text bagi tau yang dia baru jee sampai s.alam. Saya tengok jam pukul 7 lebih ou dia baru sampai. Ouhhh my dear. I'm so sorry sebab menyusah kann bie. Pape pun thank you very much to Ayna,, Emal and My Love Hubby. Terima kasih sangat-2 dekat bie sebab bie sanggup patah-2 balik nak jumpa baby dekat sini. Baby sayang kann bie. I LOVE YOU SO DAMN MUCH ,, sayang<3 Kiss siked. Mmmuuuaaaahh :* :* hehehe. So,, kesimpulan nyaa. Hari ni saya dan Ayna jadi minah rempit ahh. Ape tak nyee dapat pulakkk hubby yang kaki motor. Memang tak dapat ahh nak slow-2. Hahaha. Okey lahh. Kita stop sini je lah erk. Amacam? Panjang kann? Maklum lahh saya memang suka buad karangan. Korang penat? PADAN LAH MUKA!!! Hahaha. K chaw~

Terima kasih sudi membaca dan mengusha

Older >> | Newer >>