Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




Gabai lagi :))
Thursday 8 December 2011 , 9:59 pm , 4 comments
Assalamualaikum !!!

Hey hey korang ? Lalala~ :DD Hari ni saya HAPPY ahh . Tahu tak kenapa ? Mesti lahh korang tak tahu kann . Okey ! Jom baca saya punya cerita pasal title dekat atas tuu :) Saya pergi mandi Sungai Gabai lagi . Tapi,, kali ni dengan My Hubby and kawan-2 dia (Zahir ,, Faris ,,  Faiz(atok) and gf dia) Yang hari tu tuuu, saya pergi dengan family . So,, saje je lah pergi lagi sebab hubby saya tuu ngade-2 sampai merayu-2 nak mandi sungai dengan saya . Konon sweet ahh tuu. Puihhhh~ Hahaha *joke jee :DD Saya punn okey jee lahh . Sebab dah janji kann. Lagi punn semalam birthday dia tak dapat nak wish sama-2. So,, pergi mandi punn bolehh lah. *kira sambut juga ahh kan? Saya ni punn bukan boleh keluar sangat . Nanti ade jeee yang batu api dekat rumah ni . Hehehe :PP

Okey ! Pagi tadi saya bangun pukul 10.30. Then,, hubby saya call bagi tahu yang dia tengah otw amek saya dekat rumah. LOL ! Tak siap ape-2 lagi saya terus kabot mandi then siap-2 pe semua. Packing-2 barang. Hahaha. Memang kabot gila ahh time tuu. Lepastu ,, hubby saya mesej suruh saya keluar rumah. Time tuu dalam pukul 11 lebih lahh juga baru dia sampai. Then,, kitorang punn terus gerak ke destinasi Sungai Gabai. Tengah mencari jalan tuu berapa kali yee kitorang tersesat. *semua sebab saya lah ingat-2 lupa jalan dalam. Hahaha. Tapi,, alhamdulillah lah jumpa juga jalan yang di cari. Lalala~ 

Tiba-2 kann dalam perjalanan ke hulu langat,, boleh pulakkk hujan turun dengan selebat lebat nyaa. Kitorang punn stop ahh kejap dekat bus stop. Dalam 2 jam lahh juga tunggu sampai hujan berhenti. Sampai si Zahir and Faris sempat tido dekat situ. Hahaha. Ape daaa~ Dalam pukul 2.30 hujan punn da tak lebat just renyai-2 jee. Kitorang punn redah jee lah. Slamber~~ Lalalalala. And then,, nak tahu tak ape terjadi time kitorang dah nak sampai masuk simpang Sungai Gabai? Perghhhhhhhhh!!!! Seluar,,baju semua ahhh basah. Memang kuyup ahh masing-2 sebab ade banjir di situ. Sabar jee lah yang si hubby saya tuu pergi bongokkkk sangat bawak laju. Memang semua kotor ahh jawab nyee. *redhaa Hahaha. Lepastu,, kitorang punn terus kann perjalanan and blablablabla.... Dah sampai kitorang terus mandi. Jom lahh tengok gambar-2 yang sempat kitorang snap.

Haa k yang ni nama nyee Faris Ibrahim :))
*snap by Faiz (atok)
Yang ni pulakk my hubby. Sorry kabur :D
Okey !! Yang ni sweet couple :D
*Faiz and gf dia <3
My hubby (baju hitam) & Faris Ibrahim :))
Me with my hubby <3
*ILOVEYOUSOMUCH,,DEAR
Awwwww!!!! :DD Hehehe.
*mmuahhh muuahhh. Sayang bie sampai mati<3

-THE END-

Hahaha. Okey tak pic kitorang? Tak okey? So what!! Tak kesah ahh ape korang nak cakap. Yang penting kitorang HAPPY GILAAAAAAAAA dapat enjoy sama-2 :)) So,, dah habis semua kitorang punn gerak ahh balik tapi,, sebelum tu singgah makan dulu. Dalam pukul 6.30 kitorang semua gerak lahhh balik rumah. Semua muka penattt je. Saya pulakkkk sempat lagi lelapkan mata dalam 10 minit jee. Nasib ahh tak jatuh. Hahaha sumpah penat gilaa ahh. Pening kepala pulakk tuh. Tapi tak peee. Asal kann happy :D Bie bie ! Nanti kita pergi sama-2 lagi aw. Hehehe. Meh sini baby kiss siked . Muuuaaaaaaaaaahhhxxx :*:* dekat seluruh muka bie. Lalala~ K lah penat ahh story banyak-2. Sampai sini je lah erk. K chaw~

Terima kasih sudi membaca dan mengusha

Older >> | Newer >>