Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




Huh !! Penat ....
Friday 2 September 2011 , 7:00 am , 0 comments
Assalamualaikum !!!
Huh ! Penat gila seyh .. Aku baru je balik dari seremban .. Buad ape? Ape lagi kalau bukan BERAYA SAKAN .. Haha .. Aku gerak dari pukul 9 pagi sampai lah pukul 12 lebih tadi .. Perghhhh !!!pagi tu aku nak bangun awal perit doe .. Payah gila aku nak bangun .. Maklum lah penat lah kate kan semalam raya sana sini .. Hihi .. Raya ke-3 nie kitorang pergi 5 ke 6 buah rumah *lupa lah .. Wah !!!! Memang tak buncit ar perut aku kan .. Setiap rumah aku makan jeee *tak kesah ape pun bedal sudaa .. Duit raya pun banyak juga dapat .. Perghhhh !!!! Mahsyuk ar .. 

Oh ye !!! Aku sebenar nye nak tunjuk kan korang-2 gambar yang kitorang snap raya ke-3 nie .. Nak kate kan banyak tu tak de lah sangat .. *memang tak bnyk punn .. Korang usha-2 lah pic dekat bawah nie...

Okey !! Pic dengan abang jee :DD
Lalalala~ Sengal.
(tak habis-2 posing je tau)
(with abang2 ku yang bajet 'macho' HAHA)

Haaa .. Yang dekat atas nie gambar raya ke-2 .. Siked je kan ?? HAHHA .. Memang pun sebab aku malas nak snap pic .. 

Okey okey okey !! Now ,, mari tengok pic raya ke-3 pulak erk .. Haaa usha lah dekat bawah nie ..

adik beradik :D
My dad and My mum .. Aku dengan my sister mcm model je kan .. HAHA 
Lalalalalala~
haaa .. yang nie taiko dlm adik beradik .. abang long lah kate kann :PP
nie pailang yang kedua dlm adik beradik .. *bajet jeee
Yeah !!!! rawk :D
Peace !!!!!!!! :D
abang ,, aku and budak kecikkk :P

Huh !! Itu je lah pic yang aku boleh letak .. Sebenar nye banyak lagi .. Tapi malas ar nak letak banyak-2 .. Payah ~
If nak usha lagi ,, tengok lah dekat FB aku tu .. HAHA .. Okey terima kasih sudi mengusha .. Chaw ~

Older >> | Newer >>