Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |




RAYA RAYA RAYA :)
Tuesday 30 August 2011 , 3:48 pm , 0 comments
Assalamualaikum !!!!
Hari nie adalah hari raya pertama (1 syawal) .. Korang mesti seronok ,, happy ,, enjoy raya tahun nie kan ?? Aku nak kate happy tu .. Tak nampak pulak aku happy .. Badmood ?? Pun tak juga .. Entah lah !! Aku rasa raya tahun nie tak best langsung ou !!! Seriously .. Memang tak ade bende pun yang buad aku HAPPY daripada tahun-2 yang lepas .. Dah lah nak exam PMR .. Adoyyy .. Cuti pun dapat sekejap je ou .. Gila tak best ar .. HAishhh .. Nasib lah ade kakak aku .. Dia lah yang buad aku senyum hari nie .. Terima kasih lah kakak .. Aku minta maaf lah banyak buad kau saked hati selama nie .. Walau ape pun kau tetap kakak aku yang paling best .. Sayang kau sangat-2 <3<3 

Eh-2 aku nak tunjuk kan gambar-2 yang sempat snap setakat nie .. Tengok lah dekat bawah .. Ni pic-2 yang aku buad-2 ade mood .. *berlakon happy

family aku
haaa .. yang nie adik beradik aku .. pink woah (!)
3 anak dara :D
me with my sister
PINK !!!!!!!!
PEACE :D
itu bukan adik kami .. anak sedare jee ..
gedikkkk !!!
*sume buad muke 'comel'
sengal.. HAHA ..
with my adek and my kakak ..

-the end-

ni je lah yang dapat aku tunjuk kan !!! Sebenar nye banyak lagi pic raya first nie tapi malas lah nak letak bnykk-2 .. hehehe .. K lah chaw~
Terima kasih sudi membaca & mengusha gambar-2 tersebut ..


Older >> | Newer >>